Goodstuff du har pm...

McB skrev:
Tomten är en fiktiv karaktär. Du borde ha lärt dig det vid det här laget.

Ja. Eller hur?

ps. Mattias kanske ska flytta den här tråden - spotunnan eller OT-kategorin kanske? ds.

Goodstuff skrev:
Ja. Eller hur?

ps. Mattias kanske ska flytta den här tråden - spotunnan eller OT-kategorin kanske? ds.

Här är så mycket skitsnack redan, så en bullshit-tråd mer eller mindre gör ingen större skillnad.

Hur var det nu, fick du något PM?

McB skrev:
Här är så mycket skitsnack redan, så en bullshit-tråd mer eller mindre gör ingen större skillnad.

Hur var det nu, fick du något PM?

Varför tror du det tar sådan tid innan jag hinner svara här? Jag är nerlusad med PM.....

Goodstuff skrev:
Spring iväg och skaffa dig en egen PM tråd. Denna tillhör LasseB och mig, eller hur Lasse?

Vi som får riktiga PM behöver inga trådar för det. Dessutom gillar jag inte att skylta med min popularitet. :D

McB skrev:
Vi som får riktiga PM behöver inga trådar för det. Dessutom gillar jag inte att skylta med min popularitet. :D

Popularitet som i "skenförsäkrad Ferrari tråden" eller? ;)

Last edited:
McB skrev:

Hoho du snyltar på min och Goodstuff's impopularitet :D ;)

Och inga taskiga kommentarer om touringhojens icke existerande prestanda nu.... :rodnar

Bifogat

• trx850 dynojet.jpg
    trx850 dynojet.jpg
    92 KB · Visningar: 117
Goodstuff skrev:
Popularitet som i "skenförsäkrad Ferrari tråden" eller?

Inte mitt fel att folk inte förstår skillnaden mellan att ibland få köra någon annans fordon och att ha sitt eget fordon skrivet på någon annan.

Jaja, nu återgår vi till att berätta om våra PM. Har du fått något kul via PM på sistone?

LasseB skrev:
Hoho du snyltar på min och Goodstuff's impopularitet :D ;)

Och inga taskiga kommentarer om touringhojens icke existerande prestanda nu.... :rodnar

Visst är han taskig!
Tycker det ser bra ut med din motor. Jämn effektkurva och mer av både effekt och vrid om man jämför med min. Fan också.

Bifogat

• dyno run.jpg
    dyno run.jpg
    69.7 KB · Visningar: 124
Last edited:
McB skrev:
Inte mitt fel att folk inte förstår skillnaden mellan att ibland få köra någon annans fordon och att ha sitt eget fordon skrivet på någon annan.

Jaja, nu återgår vi till att berätta om våra PM. Har du fått något kul via PM på sistone?

Jag bara skojar.
DU borde ju ha fått ett pm nyligen, om det var kul vet jag inte.

Goodstuff skrev:
Jag bara skojar.
DU borde ju ha fått ett pm nyligen, om det var kul vet jag inte.

Jodå, det var ett jätteroligt PM. Jag skickade ett tillbaks till dig också, så nu har du verkligen fått ett PM. :D

Goodstuff skrev:
Visst är han taskig!
Tycker det ser bra ut med din motor. Jämn effektkurva och mer av både effekt och vrid om man jämför med min. Fan också.

Vridet var ganska likt men det verkar som on lite pållar har rymt för dig... vad är gjort med din när du bänkade den?

Min har K/N filter, Harpoon slipon, dynojetkit och numera ganska moddad luftburk. Har tyvärr ingen aning om vilka munstycken det blev.

LasseB skrev:
Vridet var ganska likt men det verkar som on lite pållar har rymt för dig... vad är gjort med din när du bänkade den?

Min har K/N filter, Harpoon slipon, dynojetkit och numera ganska moddad luftburk. Har tyvärr ingen aning om vilka munstycken det blev.

Apapap, nu är du off topic. Denna tråd handlar om PM, inget annat. :hej

LasseB skrev:

Då är vi väldigt lika utrustade förutom att jag har Laser slipon. Kan du kolla med de som utförde jobbet om munstycken, nålens höjd etc. Kan vara kul att veta.
Min är inte körd i bänk efter modifieringen av luftburken.
Återkommer när det är gjort.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...