GoodMorning Sporthoj....

Ja fy fan, i dag var det både fysisk och psykisk bakfylla.. Alltid trevligt.. Det skall tydligen kännas att man lever..

Länge leve kebabtallrikar...

Låter som att ni har haft trevligt :)

Själv har jag en sanslös huvudvärk idag fast jag varit nykter hela helgen. Det är inte likt mig... jag brukar aldrig få ont i huvudet. Måste vara för jag skrivit tenta två veckor i rad. Och nästa vecka är det en till :död

Twosaint skrev:
egentligen inte...verkar ju finnas ett behov av det...jag saknar det inte...men vissa andra verkar det som...

Hmmm...

Bifogat

• Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    58.6 KB · Visningar: 109
Alicia skrev:
haha kan man väl lugnt säga.. synd att de inte finns på bild :hihi
höll på att spy själv när jag såg de...

mår du bra idag el?

kom hem klockan sju idag.. pigg ne :4skrika

Ja uch va äckligt! Fast det hade vart lite kul att ha på bild som hållhake iallfall.. :hihi

Jag mår väll sådär... ont i huvet har jag, undrar om det är för att mamma tvingar mig att städa rummet eller för att jag drack en ynka cider igår....

jag va hemma redan vid 4 slaget! as gött! Vaknade inte förrens vid 12, men hade gärna sovit en stund till.......uch vad trött jag är, och till råga på allt så ska man besöka Ikea... :4skrika

Swedie skrev:
party-trix är ju coola :tungan

seg var bara förnamnet. nu ska det meckas hoj eller nått.

Om man kallar det Coolt att dra en kådis genom näsan och ut genom munnen, så ja ja... men vafan Kay hade den fan i näsan innan...och efter och sen du igen OSV.... Uch nån måtta får det väll vara va? :hihi :rofl

Miss_Orchidee skrev:
Om man kallar det Coolt att dra en kådis genom näsan och ut genom munnen, så ja ja... men vafan Kay hade den fan i näsan innan...och efter och sen du igen OSV.... Uch nån måtta får det väll vara va? :hihi :rofl

Ingen som har lite bilder från festen igår??

Swiiidii: Starkt jobbat. Imponerad över hur lätt det var. Svider det i din näsborre idag också? :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back