lorkan
Bannad
Ja, nu är det fan slut. Jag blir så less på eländet så jag vet inte vad. För en tid sen hoppade kedjan av på hojen och slet sönder lite grejer. Grejerna fick jag till slut tag på, fast det tog ett bra tag för grejerna var restnoterade, så hojen fick stå still i nästan hela Augusti. När man då äntligen har fått prylarna blir man ju såklart skitglad och vill köra igen, vilket jag gjorde. Ungefär 15 mil. Sedan ville inte gasvajern vara med längre. Det hände för 1½ vecka sen, och hojen blev stående ett tag till, tills att jag hade kunnat reparera den.
Nu har jag kört två gånger efter att hojen fick en ny gasvajer, det fixade jag nog i förrgår tror jag.
Och idag, den andra gången efter senaste reperationen, GICK KEDJAN AV!
Detta trots att en del förståsigpåare och en mcverkstadskille hade kollat på kedjan efter att den hade hoppat av (det var en del små jack och märken i den) och sagt att den var OK. Som tur var, var jag bara 200 meter hemifrån, så jag parkerade den där jag var, och ska gå och hämta den nu. Jag är så jävla irriterad på att sakerna bara går sönder hela tiden, jag tror jag ska köpa en 80-tals tokbillig sunkhoj och bygga fajter av nu i vinter istället. Det här jävla moppetjaffset klabbar ju bara.
Var tvungen och skriva av mig, är som sagt lagom irriterad på skiten nu.
Förresten, någon som vill köpa en NSR 125 för typ 12-13k?
Nu har jag kört två gånger efter att hojen fick en ny gasvajer, det fixade jag nog i förrgår tror jag.
Och idag, den andra gången efter senaste reperationen, GICK KEDJAN AV!

Detta trots att en del förståsigpåare och en mcverkstadskille hade kollat på kedjan efter att den hade hoppat av (det var en del små jack och märken i den) och sagt att den var OK. Som tur var, var jag bara 200 meter hemifrån, så jag parkerade den där jag var, och ska gå och hämta den nu. Jag är så jävla irriterad på att sakerna bara går sönder hela tiden, jag tror jag ska köpa en 80-tals tokbillig sunkhoj och bygga fajter av nu i vinter istället. Det här jävla moppetjaffset klabbar ju bara.

Var tvungen och skriva av mig, är som sagt lagom irriterad på skiten nu.
Förresten, någon som vill köpa en NSR 125 för typ 12-13k?