Golv till tältet?

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Har hört att det kan vara bra att ha någon typ av golv i depåtältet.
Vad säger ni, behövs det?
Vad rekommenderar ni som golv, vart finns det och vad kostar det?
 
Jag har ett snarlikt golv, men inget tält... :gnissla:

Bauhaus har väl något liknande, men jag tror inte att det är billigare...
 
Last edited:
Vanligt plastgolv som man klickar ihop funkar utmärkt.

Det finns hos byggvaruhandlare i lite olika prisklasser och modeller. Såg även att det fans hos ICA Maxi (gbg) så det är bara att leta efter ett billigt ställe.

Golvet är skitbra att ha då det regnar eller är blött i depån så att grejerna kommer upp från den blöta asfalten. Kostar väl runt 100kr/kvm.
 
Har hört att det kan vara bra att ha någon typ av golv i depåtältet.
Vad säger ni, behövs det?
Vad rekommenderar ni som golv, vart finns det och vad kostar det?

Kan vara riktigt bra att ha när regnvattnet strilar genom tältet i breda floder som gör allt till en lervälling, tänker närmast på SM i Linköping -06.:gnissla :huvet

Funkar väl att vara utan, om man har möjlighet att bestämma vart man bygger upp tältet. Men då måste man vara riktigt tidigt på plats.

Jag har ca 20kvm pergogolv silver & grönt till salu..(till 3x6m "rusta" tält)
Köpt på Bauhaus för 169:- kvm. Får jag 1250:- för allt är jag nöjd.
Använt 4ggr förra året.
//
Benny
 
Jag har ca 20kvm pergogolv silver & grönt till salu..(till 3x6m "rusta" tält) Köpt på Bauhaus för 169:- kvm. Får jag 1250:- för allt är jag nöjd. Använt 4ggr förra året.
//Benny
Kommer gärna och kollar på golvet!
Skicka ett PM om tid som passar! :tummenupp
 
Så där, då har man 20 m2 läckert golv till tältet :)

Benny :tummenupp
 
Så där, då har man 20 m2 läckert golv till tältet :)

Benny :tummenupp

du satsar ju fullt ut direkt ju Sandstream. Blir det plasma eller proj i tältet? Jag kommer hänga i ditt tält i sommar om det är ok för dig sandstream. har du däckkrängarutrustning föresten, annars kan du väl köpa det, jag kommer behöva låna det :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top