Golfare förenen eder

Du får göra som mig vettu... börja jobba på en golfbana (kock på Lerjedalen) och så får du hur många fria greenfees och gratis bollar hur mycket du vill... =)
Annars så är det bara att kontakta mig om du känner för att gå en runda på Lerjedalen... kan som sagt fixa gratis... *pimp* Vill själv ut nu, har aldrig spelat den banan heller så.. :)
Annars kan du ju kolla upp vilka banor som har ett sk. samarbetsaavtal. Tex. min klubb Lysegården har samarbetsavtal med ett tiotal klubbar där man kan spela till halva priset. Ett annat tips om du inte vill betala 10 000:- i dep. är att kasnke gå med i en brevlådeklubb typ Luleå och spela billigare här nere.
//Sofia (hcp 12.0)

tjockisbulle skrev:
Äsch jag är skitfattig och har spelat golf i 15år.
Ledsen grabben men spelar man golf är man inte fattig.
Nu rör mina golferfarenheter iofs mest banorna runt den kungliga huvudstaden så ta dem med en nypa salt om du bor på landet :D

Eller så kan man ju gå på golfgymnasium som ja, och inte behöva pröjsa nånting för de gör skolan åt än.....:)

sandstream skrev:
Ledsen grabben men spelar man golf är man inte fattig.
Nu rör mina golferfarenheter iofs mest banorna runt den kungliga huvudstaden så ta dem med en nypa salt om du bor på landet :D

Äh du har rätt.
Är inte skitfattig. :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8