Skoj tråd...
O verkligen skoj att hänga med på alla kommentarer..*ler*.
MEN...
Om man nu åker nåt ännu värre/bätte/sämre/häftigare/fjantigare/töntigare/neonigare/tyngre/törstigare/mer sminspegligareutrustad...o vad man nu kan hitta på...
...Vilket jag alltså gör...
Får man ens titta in på Sporthoj då??...
O menar ni att jag efter 25 skojiga år på hoj...hela tiden haft fel...att det antagligen vart en dröm alltihop....
Alltså att jag bara drömt att jag haft skoj??
Alltså...menar ni att jag haft det skojigare om jag haft en hoj med 2 deci lägre ruta o efter varje åktur haft ont i både ryggen o knäna...så hade jag haft det skojigare??...
Snälla...förklara mer så jag vet hur jag inte haft skoj i alla år är ni snälla...
Ett undantag undanber jag mig dock...:
Alla som kommenterar att det är en bil eller buss...snälla strunta i era kommetarer..
Jag HAR bil o har åkt buss oxå o vet vad det innebär...o det har INGET med mina hojar att göra i alla fall...
O har nåra hojar till....flera hundra kilo från en Gullis...
Men även hundra kilo från era mopeder....
O när den kom var den det värsta som fanns....o går än idag som fasen...o skoj som fasiken är den/dom att åka på...o för länge sen åkte jag på vad som idag är dom värsta....alltså motsvarigheterna till Gixxer o R1

r osv....
O i slutändan....
Visst var det skojigt..inte tu tal om annat...men inte var det skojigare än....nåt annat!??
Så...Vart befinner jag mig i häftighetsskalan idag???
Ha det