Video Gokartcenter Trollhättan [FILM]

vill också bo i Trollhättan när jag ser sådant här :D ser ju skitroligt ut

Det där såg ju inget roligt ut alls..... Men om det bara är en massa tråkigt snack om SAAB så måste man ju göra något kul emellanåt också!:tummenupp

Det där såg ju inget roligt ut alls..... Men om det bara är en massa tråkigt snack om SAAB så måste man ju göra något kul emellanåt också!:tummenupp

Har du inte prövat så vet du ju inte. Pröva du på så kanske du tycker det är roligare än att köra din 990

Jag vurpade :lol

Igen.

O igen

O igen.

Men kul är det.

hela min kväll gjordes när ja fick sätta av Pontus Duerlund ! Så pass på och kom å ta chansen ni med!

hela min kväll gjordes när ja fick sätta av Pontus Duerlund ! Så pass på och kom å ta chansen ni med!

Tycker att fler som kör RR får ta och komma förbi någon gång. Köra "Pro Mini Superbike" :D Eller kanske endurance tävling!

Har du inte prövat så vet du ju inte. Pröva du på så kanske du tycker det är roligare än att köra din 990

Sorry, läste mitt inlägg igen - såg att det kanske inte var så lätt att se att jag pratade tvärtomspråket...

Jag skall tydliggöra vad jag menade: - Detsågsjuktjävlasupergaletkulut, fattar du nu vad jag menar:o)

Å man kanske inte skall skämta om SAAB i Trollhättan heller... Skärpning Klotgren:ajjabajja

Sorry, läste mitt inlägg igen - såg att det kanske inte var så lätt att se att jag pratade tvärtomspråket...

Jag skall tydliggöra vad jag menade: - Detsågsjuktjävlasupergaletkulut, fattar du nu vad jag menar:o)

Å man kanske inte skall skämta om SAAB i Trollhättan heller... Skärpning Klotgren:ajjabajja
Ja, jag fattade att det var ironi. Samma ironi som det var i mitt inlägg. Men inte alltid lätt att se sånt i text.

ser jävligt roligt ut, få bli att köpa en fiddy.
men vilken cc? 125. 150 eller 250cc??

Det beror ju helt på vad du kör på för bana. Här inne på gokarthallen så kör nästan alla med CRF50, passar utmärkt. Men finns ju även folk som tar med sig egna fiddys och de fixar ganska snabba tider dem med!
Sen blir racingen mycket roligare om alla kör på samma material

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti