Helt okej, och mycket förståeligt att de finns att göra innan jul om man pluggar och är duktig. Blir säkert något mot våren, om inte annat flertal hojturer.
// Linus
Om inte annat (del II) så kanske vi ses i Torparn i vår

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt okej, och mycket förståeligt att de finns att göra innan jul om man pluggar och är duktig. Blir säkert något mot våren, om inte annat flertal hojturer.
// Linus
Om inte annat (del II) så kanske vi ses i Torparn i vår![]()
Äre jag som är blind eller dum i huvet??? Ska vi till hackefors eller klinga??![]()
Klinga ska vi köra, titta till inlägg #41. Samling där en 30 min innan körning.
Tycker även det är dags att bestämma hur folket ska komma dit. "Perki" erbjöds sig att köra några i sin bil senast. Om inte annat har ja tillgång till att köra också. Så de blir jag, Perki och 3 st till som får plats i bilen från Vikingstad. Några fler som kan ta med lite folk i sin bil??
Jag kan köra om det behövs.
Klinga ska vi köra, titta till inlägg #41. Samling där en 30 min innan körning.
Tycker även det är dags att bestämma hur folket ska komma dit. "Perki" erbjöds sig att köra några i sin bil senast. Om inte annat har ja tillgång till att köra också. Så de blir jag, Perki och 3 st till som får plats i bilen från Vikingstad. Några fler som kan ta med lite folk i sin bil??
Det skulle vara riktigt snällt om du kunde ta med lite folk. Ta reda på vilka som är intresserade och återkom med en lista på dom som du tar med dig. Så gör ja en slags lista så alla kan se här i tråden vilka som åker med vilka. Så ser vi vilka som är kvar, och tar reda på om de samåker med någon annan eller tar egen bil till gokarten.
// Linus![]()
Kan tillägga att vi kan ju åka igenom Linköping för att hämta upp någon ifall det blir aktuellt, så ni behöver inte åka ut till V-stad först.
Har inte pratat med Hedi än men jag antar att han åker med mig, så har 3 platster kvar. Jag kan kolla med Jelvan också.
Har inte pratat med Hedi än men jag antar att han åker med mig, så har 3 platster kvar. Jag kan kolla med Jelvan också.
Hedi kommer ta egen bil och jag kommer till klinga själv. Blir bökigt att åka till Linköping för att sen åka tillbaka till Norrköping
Men snällt av dig att tänka på oss. Däremot kommer jag o hedi åka samma bil tillbaka till Linköping sen. Hur många platser Hedi har på vägen dit vet jag dock inte.
Jag måste tyvärr hoppa av då jag ligger i lunginflammtion. Jävligt tråkigt men min energi räcker knappt till att ta mig upp ur sängen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mycket dålig planering...
Krya på dig iaf![]()
Sjukt dålig planering! Ska till Egypten på tisdag också.. Dykning lär skita sig, tyvärr.
Samåkning?
Eftersom vi blir ett gäng som ska åka så föreslår jag att vi samåker? Jag kan ta på mig en bil som har 4/(3) platser till.
Linus - Li_G ?
Tja allihop!
Jag är gärna intresserad av samåkning.. ....Jag vet inte riktigt hur det blir för mig med utekväll .....
såg att det var några avhopp till gocarten, missade visst att anmäla mig innan ni hade bokat, tänkte om det fanns plats för mig och hänga med och köra lite?
Så klart de finns plats, skrev för ett tag sen att även fast att det redan är bokat.. så är de okej att följa med ändåDu är välkommen, hade tänkt höra av mig till dig imr o fråga ifall du inte skulle med. Hur kommer du dit, egen bil? eller åker du med nån/tar med nån i din bil?? Bara så ja vet hur folket kmr dit så ingen blir lämnad ensam
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show