Gokart på Majorna ikväll 19:00! Drop in

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Gokart på Majorna ikväll 24feb 19:00! Drop in

Vi tänkte köra lite gokart på Gokart i Majorna ikväll. Det blir en del RR-folk med respektive.

Andreas (Küngen) ser ut att lämna walkover då han anser sig vara för tjock, trots att jag nästan väger lika mycket, jag ca 93kg och han tio kg mer.

Vi tänkte ses där strax före 19:00, hade vart kul om det kom dit lite SH folk!

Adress: gokarting.nu

Last edited:
Ska se om man kan hinna dit på väg hem, har ju ett äckel till bil att mecka med i första hand :huvet

jag hävdar att jag vann på racen ikväll, ska bli kul att se era andras historier:D

(trodde aldrig du skulle slå både elin & elisabeth Rach, du imponerar!)

jag hävdar att jag vann på racen ikväll, ska bli kul att se era andras historier:D

(trodde aldrig du skulle slå både elin & elisabeth Rach, du imponerar!)

Grattis till en stark andraplats!

jag ska fira min vinst med några lock öl, skumpa och bubbelbad!

Dennis var självklart dagens vinnare med den bästa tiden. Trots att jag och Dennis andra körningen startade sist så kom vi mål på första och andraplats.

Notera att min och Dennis tjejer var snabbare än resterande SH-fol!:rofl :hihi
Kvällens fuling var självklart MARK! Han såg till att jag körde in i väggen en gång och dessutom försökte ytterligare två gånger sedan:D

Våra bästa varvtider:

1. "29Racing" 38.179
2. "Rash" 38.668
3. "Dennis tjej" 39.048
4. "Rashs tjej" 39.278
5. "Mr. Nice" 39.513
6. "Mark Levengood" 39.522
7. "Snyggve" 39.849
8. "Paser" 40.403

Tiderna kommer också upp på gokarting.nu under "Varvtider". Detta får vi självklart göra om. Grattis till Dennis som var snabbast under både körningarna.

Majs: Det blev en spontankörning, därav så kort om tid. Vill någon ta tag i en mer planerad körning så är det bara att köra på, jag är på om jag kan.

Jag misstänkte att han tänjde på sanningen :rolleyes:

En liten nätt kille som Dennis måste ju fan vinna. Jag, Paser, Mark, Snyggve och MR Nice är ju alla killar som är nära 100kg eller över.. Lille söte Dennis väger ju bara 55kg. Hade vi tagit bort min övervikt gentemot Dennis på 40kg så hade jag ju vart snabbare, nu blev jag ju bara knappt 0.5s efter.

Eller nått:rolleyes: :hihi

Last edited:
Dennis var självklart dagens vinnare med den bästa tiden. Trots att jag och Dennis andra körningen startade sist så kom vi mål på första och andraplats.

Notera att min och Dennis tjejer var snabbare än resterande SH-fol!:rofl :hihi
Kvällens fuling var självklart MARK! Han såg till att jag körde in i väggen en gång och dessutom försökte ytterligare två gånger sedan:D

Våra bästa varvtider:

1. "29Racing" 38.179
2. "Rash" 38.668
3. "Dennis tjej" 39.048
4. "Rashs tjej" 39.278
5. "Mr. Nice" 39.513
6. "Mark Levengood" 39.522
7. "Snyggve" 39.849
8. "Paser" 40.403

Tiderna kommer också upp på gokarting.nu under "Varvtider". Detta får vi självklart göra om. Grattis till Dennis som var snabbast under både körningarna.

Majs: Det blev en spontankörning, därav så kort om tid. Vill någon ta tag i en mer planerad körning så är det bara att köra på, jag är på om jag kan.

En liten nätt kille som Dennis måste ju fan vinna. Jag, Paser, Mark, Snyggve och MR Nice är ju alla killar som är nära 100kg eller över.. Lille söte Dennis väger ju bara 55kg. Hade vi tagit bort min övervikt gentemot Dennis på 40kg så hade jag ju vart snabbare, nu blev jag ju bara knappt 0.5s efter.

Eller nått:rolleyes: :hihi

Jag har hört att mycket vikt är bra i gocart då man får bättre fäste i böjarna. :)

Jag har hört att mycket vikt är bra i gocart då man får bättre fäste i böjarna. :)

Fan vilket grepp man har om man väger 200kg då;) Också hört det, men det måste ju självklart finnas en gräns. På en hyrkart med så lite effekt så tror jag inte att det är så optimalt att väga 100kg. En riktigt grym förare är säkert snabb även om han skulle väga 20-30kg mer, men för oss hyrkartkillar tror jag inte att det är så optimalt att väga så mycket.

Förr i tiden när jag var tunn så sa jag också att man inte tjänade på att vara tunn. Men nu när jag är tjock är jag fast besluten om att man faktiskt måste tjäna på att vara tunn:tungan :D

Rash, ska du eller jag ändra på ordningsföljden?

:rolleyes:

Jävlapisshelvetsskittjejer. Dom borde inte få köra gokart. Möjligtvis ha egna, jävla rosa pluttbilar att köra runt med. Hatar att det inte är så :4skrika

Rash, ska du eller jag ändra på ordningsföljden?

:rolleyes:

Jävlapisshelvetsskittjejer. Dom borde inte få köra gokart. Möjligtvis ha egna, jävla rosa pluttbilar att köra runt med. Hatar att det inte är så :4skrika

Nästa gång ska jag säga att vi grabbar ska träffas för att meka eller nått:D
Förra gången vi körde, för ett halv år sedan, var Dennis tjej snabbare än mig, det gjorde ont. Så jag vet vad du går igenom, sissyboy:hihi

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien