Gokart någon?

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date
Jag skulle vilja slå ett slag för Le Mans.

Då kör man i lag, om 3-4 personer, sen ser man till att smiska den där gokarten i två timmar. Hur man gör upp om körtider mm är upp till varje lag. Denna aktivitet finns dock bara uppe på Ale's gokart bana, men de är ser jag inte som ngt problem!

Så!

Coola Ola skrev:
Majorna är ju bara inomhus. Klart mycket roligare att köra utomhus på stor bana.

Personligen har jag egentligen inte tid förräns i mitten av maj men tills dess borde det ju ha blivit hyfsat varmt, tycker man.
Ja röstar på Torslanda.... men min plånbok väljer att stå utanför röstningen.... :3freak

JoJoman skrev:
Klart man ställer upp, har en oplockad gås med en viss Cat när det gäller go-cart.

Va, vad har man nu gjort.... :va
Hmm.... du kanske skulle koncentrera dej på att köra istället för att plocka gås, så kanske det går fortare! :hihi

Mark skrev:
Jag skulle vilja slå ett slag för Le Mans.

Då kör man i lag, om 3-4 personer, sen ser man till att smiska den där gokarten i två timmar. Hur man gör upp om körtider mm är upp till varje lag. Denna aktivitet finns dock bara uppe på Ale's gokart bana, men de är ser jag inte som ngt problem!

Så!

Ale låter bra kul me lite omväxling mot torslanda..

_anders skrev:
Ale låter bra kul me lite omväxling mot torslanda..

Ja har kört hoj på den banan - kanske får flashbacks från körskoleångesten då!

Köra i lag kan väl vara kul oxå, så får ni killar i vanlig ordning slåss om vem som ska slippa ha tjej i sitt lag. Ni som e sååå snabba.... :rolleyes: :)

Cathy skrev:
Ja har kört hoj på den banan - kanske får flashbacks från körskoleångesten då!

Köra i lag kan väl vara kul oxå, så får ni killar i vanlig ordning slåss om vem som ska slippa ha tjej i sitt lag. Ni som e sååå snabba.... :rolleyes: :)
Du kan vara med i mitt lag :tummenupp jag suger endå :)

Coola Ola skrev:
Ja, nu börjar ju det bli ok väder ute så vad säger ni om att dra ihop ett gäng o hyra Torslanda-banan eller liknande i några timmar? Kollade upp det i ett annat sammanhang för ett tag sen och för 300-350:- spänn får man tre kvalheat, semi-final och final, lite beroende på hur många man är. Finns lite billigare alternativ men givetvis med mindre körtid. Får ju bli på en lördag eller söndag ivfsh.

Finns det intresse för en sån här aktivitet? Jag är iaf grymt sugen och det har ju varit hyfsad uppslutning på go-kartåkning tidigare.
varför inte snacka med dom på ale-ring och köra minimoto istället
det är vår nu och ringen rockar!!! :rock :rock :rock

Skorpan skrev:
varför inte snacka med dom på ale-ring och köra minimoto istället
det är vår nu och ringen rockar!!! :rock :rock :rock

Det hade varit fett ball men det ena behöver ju inte utesluta det andra! Är inte ale ring lite för stor för våra slöa minisar iofs? Har inte varit där men torslandabanan känns ju helt klart för stor för kinaminis.

Coola Ola skrev:
Det hade varit fett ball men det ena behöver ju inte utesluta det andra! Är inte ale ring lite för stor för våra slöa minisar iofs? Har inte varit där men torslandabanan känns ju helt klart för stor för kinaminis.
tror ale blir perfekt,där är kurvigt och ganska brant på vissa kurvor :tummenupp
torslanda är på tok för stor,blir som och köra rakt fram med fullgas=inget kul
ska jag ringa och höra med ale eller?? hur många är på??

Skorpan skrev:
tror ale blir perfekt,där är kurvigt och ganska brant på vissa kurvor :tummenupp
torslanda är på tok för stor,blir som och köra rakt fram med fullgas=inget kul
ska jag ringa och höra med ale eller?? hur många är på??

Jag är intresserad men har nada tid över fram tills 16e maj.

Skorpan skrev:
kan du inte ens undvara 2 timmar nån helgdag??? :va

Jag är grymt sugen, inte så men just nu läser jag in två gymnasiekurser som är tio veckor långa under c:a en månad samtidigt som jag jobbar så det blir lite tight. Jag har inte tänkt på såna grejer (kemi och biologi) på åtta år så det tar lite tid att dra igång hjärnan.

Visst kan jag nog avvara några timmar en helg (gick ju bra med MotoGP t.ex.) men jag säger som Mookie gör när man frågar honom, jag kan inte lova något. Efter 16e maj är jag fri däremot så då kan jag åka minimoto varje dag :banana

Coola Ola skrev:
Jag är grymt sugen, inte så men just nu läser jag in två gymnasiekurser som är tio veckor långa under c:a en månad samtidigt som jag jobbar så det blir lite tight. Jag har inte tänkt på såna grejer (kemi och biologi) på åtta år så det tar lite tid att dra igång hjärnan.

Visst kan jag nog avvara några timmar en helg (gick ju bra med MotoGP t.ex.) men jag säger som Mookie gör när man frågar honom, jag kan inte lova något. Efter 16e maj är jag fri däremot så då kan jag åka minimoto varje dag :banana
då väntar vi med det så länge då

Hultan skrev:
Gokart nu på söndag den trettonde! kl 12? Vad säger ni?
SpöaHultanIGoKartListan...
YamahaFarfar
Hultan
Josan
Kom igen nu grabbar!!! Dags för ett nytt race.....var där 1:a gången för 1 vecka sen med mina kompisar....
Efter racet klappade instr. min på axel o sa att jag körde bra/fort....
Nån som vågar utmana? :tungan

Ok, nu är det ju nån sorts sommar. Någon som vill köra go-kart eller är alla upptagna med att spela golf? :tungan

Imorgon är ok för mig, om nån är lika snabb i vändningarna som jag.

Coola Ola skrev:
Ok, nu är det ju nån sorts sommar. Någon som vill köra go-kart eller är alla upptagna med att spela golf? :tungan

Imorgon är ok för mig, om nån är lika snabb i vändningarna som jag.

För en annan som har en liten knatte så måste sådanahäringa exhalterande event påannonseras minst fem arbetsdagar innan aktuellt datum så man kan ordna och planera med barnvakt.....
:7peta

Rasorblade skrev:
För en annan som har en liten knatte så måste sådanahäringa exhalterande event påannonseras minst fem arbetsdagar innan aktuellt datum så man kan ordna och planera med barnvakt.....
:7peta

Kan han inte följa med då?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma