Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:
Höddödu du din motardspoling, så jävla dålig va jag inte...Coola Ola skrev:Den flaggan lär det dröja innan du ser, Kim lille....
Jag ringde juuuuuuu, Du får vara alert..JONQAS skrev:Jag vill eju också komma! Men jag låg å sov mellan kl. 12-17... Kasst, var så arg att jag hade missat det när jag hade vaknat!!!![]()
![]()
Hultan skrev:Jag ringde juuuuuuu, Du får vara alert..Vi kan ta en tur eller två i morgon efter träningen kanske!
Så jävla ballt! Jag måste träna med, skorpan måste få smisk..
yeyeye träna du på bara,nästa gång ska jag förbättra min tid till ännu bättre - IGEN!!!Hultan skrev:Jag ringde juuuuuuu, Du får vara alert..Vi kan ta en tur eller två i morgon efter träningen kanske!
Så jävla ballt! Jag måste träna med, skorpan måste få smisk..
Yes!JONQAS skrev:Ja men pratade typ i sömnen med dig för jag kommer inte ihåg att du ringde över huvudtaget...![]()
A vi får ta en tur (öva i smyg), hakar du på till träningen imon då eller?
Nej det är coolt, jag fick flest! Nåt var jag bra på!bagerah skrev:blåflagg e töntigt....
bästa av allt var när du först får sladd o kör in i sargen och sen ser mej köra förbi dej,hörde bara ett HÖGT - FAAAAAAAAAAN!!!Hultan skrev:Nej det är coolt, jag fick flest! Nåt var jag bra på!![]()
Jag gör mitt bästa för att göra dig glad min kära vän!Skorpan skrev:bästa av allt var när du först får sladd o kör in i sargen och sen ser mej köra förbi dej,hörde bara ett HÖGT - FAAAAAAAAAAN!!!
fan vad jag garva![]()
![]()
![]()
Bla bla bla.. Jag var grym på annat, käka en kokosboll sketa snabbt, Köra vilse i majorna, nästan, samt powerslajda genom hela banan, de ni!!Coola Ola skrev:Jag kom tvåa!(nummer 10 i båda heaten). Rätt nöjd med det eftersom det var tredje gången i mitt liv som jag körde gokart.... Skorpan har ju tjuvtränat i flera år så han räknas liksom inte. Alltså kom jag egentligen etta! Shit, snygg är jag också.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |