Gokart hallen Södertälje 12/3?

Stoffy skrev:
2056302 Nej du ser, du har ju mycket att tillföra!
Någon som klockade mig på 21 sek någonting men undra om dom inte gjort om banan sedan du var där = Kanske dax att dyka upp så vi får en tid att försöka slå.

Ja om ni inte blivit VDB-snabba allihop helt plötsligt så är nog banan ändrad.
Körde på 25,nånting med tvåknackarn då.

Banan har ändrats för 3-4 veckor sedan. Den är MYCKET tajtare nu... så den borde gå långsammare tycker man, fast det är inte säkert ändå. eller jo :)

Swedie skrev:
2056925 Banan har ändrats för 3-4 veckor sedan. Den är MYCKET tajtare nu... så den borde gå långsammare tycker man, fast det är inte säkert ändå. eller jo :)

Men den e roligare! :tummenupp

Alicia skrev:
2056382 Stoffy, du får se till att komma fler gånger till gokarthallen.

Du lyckades charma min tjejpolare som var med, att hon nu vill följa med flera gånger :hihi
Charmar du henne tillräckligt så kanske man kan få henne att börja köra själv så småningom ;) Dessutom tyckte hon att ni allihop såg riktigt coola ut!
Det var trevligt att höra :)
Jag ska göra mitt bästa!

rejser skrev:
2056532 Ja om ni inte blivit VDB-snabba allihop helt plötsligt så är nog banan ändrad.
Körde på 25,nånting med tvåknackarn då.
Eller är det så att du börjar bli gammal?

Jocke W skrev:
2056463 Det låter så lätt när du skriver så där :hihi Tror jag måste få mer träningar än bara att höja styret.

Det va jävligt kul att jaga dig iallafall, helt klart ett av dom bästa ögonblicken hittills på motarden. :tummenupp
lir
Ojo, oj. Vi ska minsan se till att du många fler ögonblick.

Hur var det indelat nu? Sist jag var där var det 4 grupper. Köra en kvart och vänta 45 minuter känndes lite långdraget.

Andersj skrev:
2058741 Hur var det indelat nu? Sist jag var där var det 4 grupper. Köra en kvart och vänta 45 minuter känndes lite långdraget.
Nu var det tre grupper och i alla fall jag tyckte att det vara lagom.

Någon som hade tänkt köra ikväll?

Härligt. Om den som har mest träningstid vinner, så kan vi andra ge upp. För ditt försprång är nog svårt att ta in. Och ordspråket som säger "övning ger färdighet" stämmer.

Det verkar som att ingen från mina trakter är sugen på att åka till Södertälje idag, så vi får väl ses i Örebro nästa helg. Det kommer att vara sol hela helgen då. :squid

Swedie skrev:
2071553 japp! Jag ska såklart vara där och nöta några pass. :rock

Jag har fortfarande inte nån Race buss :argpådato :huvet

Nån som vet till vilket datum dom kommer ha öppet och när dom öppnar utomhusdelen? (den borde ju vara snöfri nu)

Andersj skrev:
2095600 Nån som vet till vilket datum dom kommer ha öppet och när dom öppnar utomhusdelen? (den borde ju vara snöfri nu)

Ingen som vill svara dig, så jag gör ett försök. Ja, snöfritt borde det definitivt vara. Öppettider vet jag inte, och finns det någon som är intresserad av att köra där nu när det går att köra ute? Inte jag iaf.

Hoppas du hittar någon att åka med.
//Lasse

RaceMe skrev:
2096286 Ingen som vill svara dig, så jag gör ett försök. Ja, snöfritt borde det definitivt vara. Öppettider vet jag inte, och finns det någon som är intresserad av att köra där nu när det går att köra ute? Inte jag iaf.

Hoppas du hittar någon att åka med.
//Lasse

Det borde väl vara samma tider om det är något i huvudtaget. Karthallen är ju vinter träning, och nu finns det ute banor öppna så man väljer hellre dom!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back