Godkända strålkastare???

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Vet inte om jag bara e dum... :rolleyes: (ingen behöver svara på det..) men jag hittar nästan inga godkända (e märkta) BILLIGA strålkastare, lysen.. gärna med en liten kåpa då jag tänkte behålla orginal instrumenten så länge...
Cyklops finns ju.. men var??:confused: Börjar bli lite desperat nu... något måste ju finnas..

Ska besiktiga i vår.. så just nu går funktion före form...

Nån som kan hjälpa mig... så..:tummenupp

Vet inte om jag bara e dum... :rolleyes: (ingen behöver svara på det..) men jag hittar nästan inga godkända (e märkta) BILLIGA strålkastare, lysen.. gärna med en liten kåpa då jag tänkte behålla orginal instrumenten så länge...
Cyklops finns ju.. men var??:confused: Börjar bli lite desperat nu... något måste ju finnas..

Cyklops e bara godkänd på ena ljuset inte både hel o halv om dom ska vara nitiska..

Volvo AMazon framlampa e perfa,, ca 200:-

Jag antar att du ska/har byggt en fighter!! jag köpte min till förra hojjen (vtr) på alviks-mc på alnön i sundsvall,den är gk enligt besiktningen,sen beror det på vad du menar med "billig" ???? ACERBIS FRAMLYSE CYCLOPE finns också hos "LELLES" PRISET ÄR 1295KR. hoppas du hittar det du söker:tummenupp

Cyklops e bara godkänd på ena ljuset inte både hel o halv om dom ska vara nitiska..

Volvo AMazon framlampa e perfa,, ca 200:-

E de så jäkligt... hmmm...

Amazon sa du...:D Nej inga volvoprylar här.. men iden var god..:tummenupp

Jag antar att du ska/har byggt en fighter!! jag köpte min till förra hojjen (vtr) på alviks-mc på alnön i sundsvall,den är gk enligt besiktningen,sen beror det på vad du menar med "billig" ???? ACERBIS FRAMLYSE CYCLOPE finns också hos "LELLES" PRISET ÄR 1295KR. hoppas du hittar det du söker:tummenupp

Exakt.. har en ide om dubbla runda lysen o en hemmagjord liten kåpa men eftersom tid o pengar e minmalt just nu så tänkte jag mig något i klassen 6-800 kr... Bara för o få den besiktigad o på rull... Så får man fortsätta allteftersom.. Trodde i min enfald att cyclope lyset låg i den klassen....:rolleyes:

Aja.. tack för infon iaf:tummenupp :tummenupp

Last edited:
E de så jäkligt... hmmm...

Amazon sa du...:D Nej inga volvoprylar här.. men iden var god..:tummenupp

Exakt.. har en ide om dubbla runda lysen o en hemmagjord liten kåpa men eftersom tid o pengar e minmalt just nu så tänkte jag mig något i klassen 6-800 kr... Bara för o få den besiktigad o på rull... Så får man fortsätta allteftersom.. Trodde i min enfald att cyclope lyset låg i den klassen....:rolleyes:

Aja.. tack för infon iaf:tummenupp :tummenupp

Bikeshop har ett på rea nu.. 800:- troja. vet dock ej om den är godkänd, skicka ett mail o fråga.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT