Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är oxå i nitartagen då jag skall byta kedja! Hur nitade du?
Fan va alla såna där nitningsverktyg ska vara dyraFultemas niverktyg 82-358. 699:-
Dock inne på min andra uppsättning då den första blev såhär när jag försökte nita : http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4005470&postcount=313
Gick bättre andra försöket.
Fan va alla såna där nitningsverktyg ska vara dyraÅ då är ändå Biltemas runt halva priset jämfört med andras verktyg
Jag brukar hålla emot med en slägg och sen slår jag med en hammare, och nitar ut skallarna på niten![]()
Fan va alla såna där nitningsverktyg ska vara dyraÅ då är ändå Biltemas runt halva priset jämfört med andras verktyg
Jag brukar hålla emot med en slägg och sen slår jag med en hammare, och nitar ut skallarna på niten![]()
Japp....snål mot sig själv...finns alltid något trevligare o köpa till hojen en ett verktyg man behöver en gång vart annat var tredje år!
Funderar på om man kan sätta på ett clipslås o sen köra till lokala verkstaden o be dem nita för en fikakrans? Lr måste nitlåset på med en gång?
Alla sätt är bra förutom de dåliga brukar man väl säga. Prövat slägga/hammare- metoden förut med dåliga resultat som följd...
Men för att återkomma till ämnet, ser niten bra ut?
Körde den metoden på förra hojen. Lokala firman tog en hundring för det.
Dock så känner jag att jag vill lära mig att mecka då jag är en sån person...![]()
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |