Godisbitar

Axxexs skrev:
Alltid kul med roliga grejjer!! :)

Dom här godisprylarna ligger hemma hos mig. Ganska roliga med. Titanblås. Mmm.. Öhlinare med magnesiumunderstycken. Ah!! Tyvär inte mina dock.. :( Men drömma kan man alltid göra!
:4skrika Usch! :huvet

vill ha.. :7peta

Mera godis.....dubbelt så mycket godis faktiskt! :)

Bifogat

• JollyMotopipor.jpg
    JollyMotopipor.jpg
    23.7 KB · Visningar: 138
Men du hade ju redan en 250 Racer?
Är du alltid rationell och logisk vid inköp? Måla ramen svart - varför?

Nyteknik skrev:
Nej, jag gör en del irrationella inköp. Men +10.000 kr för blankare avgasrör - där ligger man i lä.

Går ju att putsa upp det mesta.
Men sen kan det ju vara andra saker än putsen som avgör.. Som att de gamla är för ttrasiga för att vara värda att laga upp, eller för "peakiga" osv.
sen går det att hitta jolly-pipor för mindre än 10kkr.

De enda rationella argumenten är att de gamla är skadade i själva expansionskammaren, de är ganska ordentligt vridna och böjda vid stingern, och det är bra med extra system vid krasch..... :crash

Last edited:
oFFkeFF skrev:
Går ju att putsa upp det mesta.
Men sen kan det ju vara andra saker än putsen som avgör.. Som att de gamla är för ttrasiga för att vara värda att laga upp, eller för "peakiga" osv.
sen går det att hitta jolly-pipor för mindre än 10kkr.
Jovisst, trodde inte att Goodstuff var så petig bara.

Goodstuff skrev:
Erkänn att du bara är avundsjuk. :blah
Nja, mest förvånad. Din hoj är ju lite av en ratbike (no offence) och jag trodde du prioriterade fuktion före utseende. Men det är förstås kul för dig att du har nya Jolly Moto. Själv vill jag ha fina Samba till min Honda. Men jag tror jag nöjer mig med ny lack. Snyft. Generellt ska det bli jävligt kul att börja köra igen. Är fruktansvärt sugen på att köra min nya hoj mer än den blöta repa jag hann med på Sviestad i oktober. Är också nyfiken på att se hur mycket långsammare den är jämfört med oFFkeFFs nya, din, Oscars, Stellans nya -01 osv. Och på att börja träna med nya lap timern. Mitt visuella mantra är 0:55 i dess gröna fönster. Om jag inte får se det blir jag sur och åker hem.

Nyteknik skrev:
Är också nyfiken på att se hur mycket långsammare den är jämfört med oFFkeFFs nya, din, Oscars, Stellans nya -01 osv.

Det är inte hojen som är långsammare utan det är du!

oscar skrev:
Det är inte hojen som är långsammare utan det är du!
Klart den är långsammare eftersom den är helt otrimmad till skillnad från oFFkeFFs, Goodstuffs, din etc. Men frågan är om den ändå är tillräckligt snabb för att min överlägsna teknik ska jämna ut era materialla fördelar.

Nyteknik skrev:
Klart den är långsammare eftersom den är helt otrimmad till skillnad från oFFkeFFs, Goodstuffs, din etc. Men frågan är om den ändå är tillräckligt snabb för att min överlägsna teknik ska jämna ut era materialla fördelar.

20% hoj
80% förare

:7peta

Spöar dig any day på likvärdigt material! :arsele

Goodstuff skrev:
Mera godis.....dubbelt så mycket godis faktiskt! :)
Åhhh, det där ju bara sååå porrigt med ett par blanka 2T-pipor. Kan man inte göra något för att de ska få behålla det där utseendet? Typ klarlacka? Eller är de gjorda i rostfritt?

oscar skrev:
20% hoj
80% förare

:7peta
Jag hoppas att du har rätt.

oscar skrev:
Spöar dig any day på likvärdigt material! :arsele
Ho ho - tror du? Då borde tidsmarginalen oss emellan ha varit större på B-racet på Sviestad förra året. För nog var Nordgrens TSR mer än en sekund per varv bättre än min -94 TZ? Skulle du dessutom vara snabbare borde det ha varit två eller tre sekunder som skilde oss åt per varv. Inte en...

Teddy skrev:
Åhhh, det där ju bara sååå porrigt med ett par blanka 2T-pipor. Kan man inte göra något för att de ska få behålla det där utseendet? Typ klarlacka? Eller är de gjorda i rostfritt?
Jag har sett att en del har något som påminner om klarlack. Det är ruskigt snyggt med det omålade materialet.

*/ ?>
Back