Godisbitar

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
fick ett nytt avgassystem idag gissa vilket som e orginal?

Bifogat

• C~000020.jpg
    C~000020.jpg
    48.5 KB · Visningar: 621
Alltid kul med roliga grejjer!! :)

Dom här godisprylarna ligger hemma hos mig. Ganska roliga med. Titanblås. Mmm.. Öhlinare med magnesiumunderstycken. Ah!! Tyvär inte mina dock.. :( Men drömma kan man alltid göra!

Bifogat

• 100_1071.jpg
    100_1071.jpg
    108.9 KB · Visningar: 324
  • 100_1059-.JPG
    100_1059-.JPG
    86.1 KB · Visningar: 341
Ja just ja, du ska ju köra 125 i år! Har inget produktionsbolag kontaktat er ännu? Det är ju som upplagt för en dokusåpa i ert Rustatält. Du och Ullis, lovers som håller varndra i handen under hundpromenaderna men bittra konkurrenter på banan. Tältplatssnyltaren och flojårsettan Oscar som har den största hojen. Mitt i hela soppan springer pålle runt och försöker serva tre hojar och läsa av väderstationen för att göra RAD-beräkningar. Var är hunden och vem har tagit kanelbullarna?
:)

Förresten så var pipan snygg. Det känns liksom lite GP med ett omålat 2T-blås med synliga svetsfogar.

Axxexs skrev:
Alltid kul med roliga grejjer!! :)

Dom här godisprylarna ligger hemma hos mig. Ganska roliga med. Titanblås. Mmm.. Öhlinare med magnesiumunderstycken. Ah!! Tyvär inte mina dock.. :( Men drömma kan man alltid göra!

Kan du ta och posta upp den där gaffeln till mig ;)

oFFkeFF skrev:
Bikesys tar hem jollypipor till vettigt pris

bättre att ta de direkt ifrån dekker (har för mig att han är europa leverantör), han kan skrapa fram en och annan vm bit oxå. skit i moppeprylarna på sidan utan ring, han pratar engelska.

http://www.50cc.nl

GIXxXER skrev:
bättre att ta de direkt ifrån dekker (har för mig att han är europa leverantör), han kan skrapa fram en och annan vm bit oxå. skit i moppeprylarna på sidan utan ring, han pratar engelska.

http://www.50cc.nl

Fick mitt billigare än därifrån..
dessutom tog det 2 dar från det att pengarna kommit över tills jag hade det här.
Men de kanske skiljer mer om man inte kollar på krejjer till gathojjar, tittade bara på ett sånt system som jag köpte :)

Edit: ja e låångsam.. går o satsar på lite :öl o :tuttar istället..

Teddy skrev:
Ja just ja, du ska ju köra 125 i år! Har inget produktionsbolag kontaktat er ännu? Det är ju som upplagt för en dokusåpa i ert Rustatält. Du och Ullis, lovers som håller varndra i handen under hundpromenaderna men bittra konkurrenter på banan. Tältplatssnyltaren och flojårsettan Oscar som har den största hojen. Mitt i hela soppan springer pålle runt och försöker serva tre hojar och läsa av väderstationen för att göra RAD-beräkningar. Var är hunden och vem har tagit kanelbullarna?
:)

Förresten så var pipan snygg. Det känns liksom lite GP med ett omålat 2T-blås med synliga svetsfogar.

För det första så var jag den enda som inte snyltade tältplats, för det andra så står vi inte i samma tält denna säsongen! Allt för att undvika att hamna "in the line of fire"... :D

*/ ?>
Back