Godis!

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Har (om inte jorden skulle gå under eller så) köpt lite plastgodis till R6an! Snackade med en kille tidigare idag och kommer få kort på sakerna imorgon. Det blir om allt går som vi planerat en enkelcuts samt ett nytt kåpglas. Sen skulle jag få med en "cool sak att sätta där bak" men jag fattade inte riktigt vad det var, mer än att jag var tvungen att ta bort fotpinnarna bak. Men... gratis e ju gott så...

Nu till den lilla frågan. Mitt orginalkåpglas är lite slitet/repigt. Nu e frågan om jag ska skaffa ett orginal eller mörkt tonat. Gillar det tonade, men samtidigt ser hojen "nyare och fräschare" med orginalet...

Vilket ska jag välja? :va

Rock on!

TONAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keith :fatta! Daniel

Last edited:
Keith. Jag har ju lagt upp en loonyavatar åt dig... Använd den då... Och kom å hämta dina Gainomax snart...

Det får nog fan bli till att handla godis på vägen upp till Danne!!

Danne, kan man bära hem grejorna, eller måste jag ta bil?
DVS, går de ner i en ICA påse?

akora skrev:

Du kan ta dom i en påse, men då måste du plocka ur alla ur kartongen... Om du vill ha dom i kartongen så får du nog ta bilen... Och dom är lite tunga, så ta en extra påse för säkerhets skull...

akora skrev:

Tack för ett bra svar

Lugn nu min lilla honungshumla :pannkyss
Jag har ju sagt åt dig att det ska va tonat, och du vet varför ;)

För övrigt så får du mata mig med skumbananer när som helst :kiss

Vad är det för kåpglas du ska få då?

Köp ett tonat till o börja med, sen när du börjar fundera på o sälja hojen kanske det är värt att investera i ett original för o blidka nitiska köpare...

Tonat är coolare. :yoparty

Tompalino skrev:
Vad är det för kåpglas du ska få då?

Köp ett tonat till o börja med, sen när du börjar fundera på o sälja hojen kanske det är värt att investera i ett original för o blidka nitiska köpare...

Tonat är coolare. :yoparty
Han ville skicka cutsen tillsammans med en orginalruta samt ett highpipe-rör om jag förstått rätt. Såg att det var en kille i Munkedal som ville sälja ett mörkt å nu kan jag inte välja vilket jag sak ta.

Back