Godis till min hoj

kan du inte vara lite snäll o länka dom till mig? asså från e-bay :P

http://www.ebay.com/itm/Brake-Clutc...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3f016975c2

Tycker det fortfarande är lättare att handla direkt på dera site då man kan välja: Storlek, färg osv.. direkt istället för att hålla på att krångla på Ebay. Jag köpte "Short" till bägge sidor. Vill man kan man använda 3 fingrar (om 2 av ngn anledning skulle vara jobbigt) Dvs; inte för korta!

HAndlat 3 gånger av The2wheels på ebay. Gått snabbt och få sakerna samt priset var bra rekommenderar han om ni ska handla billiga handtag.
Som folk säger så är anodiseringen inte den bästa men det var den inte på polarens Titax handtag iheller.
Fick även borra upp hållet på ett handtag tilll en 600rr på kopplingssidan cirka 1mm för att original bulten var för stor. Är nån mässings busning eller vad det heter så vart snabbt o mjukt att borra o putsa till.

Jag har blåa Titax som ser fortfarande helt nya ut, bara använda en säsong. så dålig anodisering på titax tror jag inte på:)

Köpte ett par Shortys till min K5a förra sommaren, Dom passade väl bra förutom att dom absolut inte åkte tillbaka i "vilo läge", kopplingen spännde jag en aning så Wiren slet tillbaka 2 fingers greppet, och bromsen var jag tvungen att putta tillbaka i 0 läge efter varje inbromsning, vart så förbannad så jag sklruvade av dom, skrapade dom mot asfalten och kastade dom in i skogen av vrede, 200 kronor kostade dessa från Ebay, värt försöket, men ville inte lura nån och sälja dessa vidare... Så det finns bra och det finns dåliga =) Noterade även att original greppen hade kullager för bulten, dom nya CNC greppen var solida aluminium med ett hål i enbart, kanske därför ?

Köpte ett par Shortys till min K5a förra sommaren, Dom passade väl bra förutom att dom absolut inte åkte tillbaka i "vilo läge", kopplingen spännde jag en aning så Wiren slet tillbaka 2 fingers greppet, och bromsen var jag tvungen att putta tillbaka i 0 läge efter varje inbromsning, vart så förbannad så jag sklruvade av dom, skrapade dom mot asfalten och kastade dom in i skogen av vrede, 200 kronor kostade dessa från Ebay, värt försöket, men ville inte lura nån och sälja dessa vidare... Så det finns bra och det finns dåliga =) Noterade även att original greppen hade kullager för bulten, dom nya CNC greppen var solida aluminium med ett hål i enbart, kanske därför ?

Och du hade smörjt bulten/hålet med fett så att handtaget löpte fritt, och trotts det fick du putta tillbaka den i neutralt läge?

Mycket riktigt, smorde ordentligt och var tvungen att putta tillbaka i neutralt läge, kopplingen skötte sig själv då detta va Wire och wiren drog tilbaka handtaget.

Tjo!

Fick hem mina nu med, köpte direkt från 2wheels, smidigt!

Kanske va lite gubbig å köpte de "långa" Men blingit ble de :P

DSC_0426.jpg

Fick brotcha (stavas?) upp hålet till i kopplingsgreppet.. annars perfekt.. Inte kört än dock ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park