Goddam igen en sån helg - Falkenberg 9/10 Juni

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag tänkte min vana trogen skriva ytterligare en gedigen rejsrapport ikväll men det går inte. Jag är sopslut, utbränd, urlakad som en disktrasa man har klämt för mycket vatten ur. Galet jobbigt har det varit. Hittade en hyffsad lösning under andra dagen (söndag) - hälla mycket kallvatten i skrevet. Det kylde fint, bättre än att hälla det på huvudet... vad nu det betyder ;)

Det kommer en ordentlig rejsrapport när jag är människa igen, men för att sammanfatta så gick det efter några små missöden galet bra :yoparty

Tänkte nöja mig med två rejs den här helgen men kunde inte tacka nej när Ingo (Strider) frågade så det blev 5-6 timmar i sadeln, 24 liter vatten har druckits och tre pokaler är med hem.

Seger i NEC
Tvåa i BoTT på den sura, smutsiga, sönderkrashade Millen
Trea i REC

Tjohooo :) Här är iaf några bilder från helgen. Go'natt...

Bifogat

• IMG_0327 (Medium).jpg
    IMG_0327 (Medium).jpg
    80.2 KB · Visningar: 98
  • IMG_0334 (Medium).jpg
    IMG_0334 (Medium).jpg
    93.1 KB · Visningar: 70
  • IMG_0339 (Medium).jpg
    IMG_0339 (Medium).jpg
    60.1 KB · Visningar: 95
  • IMG_0356 (Medium).jpg
    IMG_0356 (Medium).jpg
    80.7 KB · Visningar: 174
  • IMG_0362 (Medium).jpg
    IMG_0362 (Medium).jpg
    88.6 KB · Visningar: 97
  • IMG_0375 (Medium).jpg
    IMG_0375 (Medium).jpg
    79.5 KB · Visningar: 234
Kändes skönt att dela pall med dej båda dagarna! mitt facit blev 1:a i NEC och 2:a i REC. Trötthet har man fått nya referensramar till nu:näsblod

Kändes skönt att dela pall med dej båda dagarna! mitt facit blev 1:a i NEC och 2:a i REC. Trötthet har man fått nya referensramar till nu:näsblod

Körde du på söndag med? Imponerande! Grattis till två bucklor och igen, ursäkta att jag var lite klumpig när jag passerade dig!:D

Grattis!
Kul att se att det går att köra fort trots att man inte har tjackat upp sig på årets nyheter!

Bifogar en idolbild :)

(Fler bilder finns på min hemsida)

Bifogat

• 017.jpg
    017.jpg
    135.2 KB · Visningar: 119
Last edited:
Kul att du fick ihop hojen igen! Trist att du inte tog i lite mer o fajtats med mig ;) he he

Bra kört i NEC!

Outlaw känslan var total när du parkerade din rosa prilla med slicks och nummer skyltar mot en stolpe utanför McD på vägen ditt på fredagen.

Kul att du fick ihop hojen igen! Trist att du inte tog i lite mer o fajtats med mig ;) he he

Bra kört i NEC!

Äh, det är ju lönlöst :mad: Hade jag tagit i tillräckligt för att hänga på dig så hade det nog slutat i sandlådan igen och jag var inte så sugen på det. Den är lite svajjig den gamla millen ;)

Kanonbra kört du också... Lite utklassning! :)

Outlaw känslan var total när du parkerade din rosa prilla med slicks och nummer skyltar mot en stolpe utanför McD på vägen ditt på fredagen.

Hahaha... Ja, har man ingen transport ner så får man lösa det så bra det går ;)

Last edited:
Impregnerande minst sagt! :tummenupp
Mest att man kan ha så mycket tid att köra hela tiden. Det är den enda skillanden mellan oss Bjärn och det vet du! :mad: :gråta

NEC, BOTT & REC... du är Stålmannen :yoparty (små grodorna är lustiga att se..)

Bifogat

• DNQ.JPG
    DNQ.JPG
    64.5 KB · Visningar: 58
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!