Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Jag tänkte min vana trogen skriva ytterligare en gedigen rejsrapport ikväll men det går inte. Jag är sopslut, utbränd, urlakad som en disktrasa man har klämt för mycket vatten ur. Galet jobbigt har det varit. Hittade en hyffsad lösning under andra dagen (söndag) - hälla mycket kallvatten i skrevet. Det kylde fint, bättre än att hälla det på huvudet... vad nu det betyder 
Det kommer en ordentlig rejsrapport när jag är människa igen, men för att sammanfatta så gick det efter några små missöden galet bra
Tänkte nöja mig med två rejs den här helgen men kunde inte tacka nej när Ingo (Strider) frågade så det blev 5-6 timmar i sadeln, 24 liter vatten har druckits och tre pokaler är med hem.
Seger i NEC
Tvåa i BoTT på den sura, smutsiga, sönderkrashade Millen
Trea i REC
Tjohooo
Här är iaf några bilder från helgen. Go'natt...
Det kommer en ordentlig rejsrapport när jag är människa igen, men för att sammanfatta så gick det efter några små missöden galet bra
Tänkte nöja mig med två rejs den här helgen men kunde inte tacka nej när Ingo (Strider) frågade så det blev 5-6 timmar i sadeln, 24 liter vatten har druckits och tre pokaler är med hem.
Seger i NEC
Tvåa i BoTT på den sura, smutsiga, sönderkrashade Millen
Trea i REC
Tjohooo