Skorpan
Guest
jag o tassen ska in på op. imorrn bitti o så vet man ju aldrig när man kommer hem igen.
syns vi inte här innan jul så får ni alla ha en god jul
syns vi inte här innan jul så får ni alla ha en god jul

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
direktören halka med hojen för 2 år sen,bröt benet o mosa tassen liteSimmPsi skrev:Och vad har direktören gjort med foten??![]()
Skorpan skrev:jag o tassen ska in på op. imorrn bitti o så vet man ju aldrig när man kommer hem igen.
syns vi inte här innan jul så får ni alla ha en god jul![]()
nope,inte tycka synd - bara säga god julfogerty skrev:Hehe vill du vi ska tycka synd om dig nujaja du överlever nog ska du se
God
![]()
8.30 ska dom packa in mej i nåt vitt förklädehållundan skrev:Se till att bli riktigt jävla full ikväll nu skorpan så du mår som en kung imorrn när dmo ska börja hugga i dej!!!
Nä, för fan, hoppas att allt går bra nu för fan!!!så vi kan köra som as nästa säsong!!!
Vilken tid imorrn va det???
/h
det blir på kryckor iaf men det kan jag leva med,bara jag inte missar en sommar till utan hojåka så...Mavve skrev:Går du miste om hela julen bara för att du ska opereras?
Tradit![]()
Skorpan skrev:FÖRBANNAT!!!
här har man legat o svält hela dan med dropp så kommer dom kl 15 o säger att dom inte hinner med mej,GAAAAAAAAH
![]()
![]()
![]()
nu blir det måndag morgon istället - det var ju oxå kul o höra...![]()
dagens sjukvård
nää,nu ska jag ta o äta MAAAAAAAAAAAT!!!
masa dej hit till helgen vetja så kan vi ta hur många du vill,ut på stan sen o (resten kan du räkna ut självhållundan skrev:SKOJAR DU ELLER???
Fan va bull...... det är fanimej irriterande av nått..... du pyntar inte för detta va??? Mer än all skatt då....
Illa....... tar en bärs för dig ikväl!!!!
/H
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti