God jul!

God Jul!

c3248e26cac7ed3dd2e89340af24eb9f.jpg

Nu firar vi inte jul hemma hos oss men grattis ni som gör det. 🙂

Å som en bonus till de som varje jul bara tittar in i God Jul-trådarna men vägrar svara bjuppar jag på ett klipp som inte har med något att göra alls.
(Sju svar och 110 visningar?!)

Moderatorerna önskas en God Jul.

Om Jul tycker vi inte....

Men i år är jag lite mindre Grinch än vanligt, jag ska kliva upp tidigt i morgon för att åka bil så jag kommer fram till lunch, sen blir det kalle och paket/middag och en tidig kväll, för att sedan äta lunch och åka hem, det blir ca 24 timmar med jul i år.

Det är fullt tillräckligt

Men i år är jag lite mindre Grinch än vanligt, jag ska kliva upp tidigt i morgon för att åka bil så jag kommer fram till lunch, sen blir det kalle och paket/middag och en tidig kväll, för att sedan äta lunch och åka hem, det blir ca 24 timmar med jul i år.

Så det är inte dig de skyltar om?20251210_122429.jpg

Så ser min jul ut också i år.
Lagom mycket umgänge ska det vara. Jag har saker att meka med som måste bli färdiga, t ex snöslungan, så det säkert inte blir mer snö.

Så ser min jul ut också i år.
Lagom mycket umgänge ska det vara. Jag har saker att meka med som måste bli färdiga, t ex snöslungan, så det säkert inte blir mer snö.
Det funkar, när jag fick hem min lagade snöslunga så var det en dm snö, sedan dess har alltihopa regnat bort så jag har inte behövt starta den.

Där jag ska fira jul är det dock snö, så jag får 24 timmar snö också, och det räcker för den här vintern för mig.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back