God Jul Vänner!

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
En riktigt god jul från mig till eder alla!
Hoppas tomten kommer med fina klappar och att 2005 blir ett ännu bättre år för oss alla.

/Stefan

Edit: Min julklapp till mig själv.

Bifogat

• julklapp2004.JPG
    julklapp2004.JPG
    98.7 KB · Visningar: 89
Last edited:
Trevlig Jul själv! :tomten har redan kommit till mig med diverse roliga leksaker :banana

420 skrev:
En riktigt god jul från mig till eder alla!
Hoppas tomten kommer med fina klappar och att 2005 blir ett ännu bättre år för oss alla.

/Stefan

Detsamma & god jul på er andra oxå. :tomten

Jag litar inte på tomten, så jag fick köpa en Brembo radialare till mig själv istället! :)

/ Chris

Förstår vad ni menar för jag är oxo tveksam till tomtens magiska krafter.
Så därför består min julklapp till mig själv i att jag idag hämtar ett bra tungt paket från Springzz.
Har inte bestämt mig för om jag ska slå in det och lägga under granen eller ej :D

GOD (H)JUL från mig oxå :)

Som flera av er andra litar jag inte heller på :tomten
Så i söndags hämtade jag en ny julklapp till mig själv. Blir lite kallt på isen kanske men det får en jacka lösa :)

Bifogat

• Skinn.jpg
    Skinn.jpg
    31.5 KB · Visningar: 54
Supermoto skrev:
GOD (H)JUL från mig oxå :)

Som flera av er andra litar jag inte heller på :tomten
Så i söndags hämtade jag en ny julklapp till mig själv. Blir lite kallt på isen kanske men det får en jacka lösa :)

God jul på er!
Har precis som alla andra tappat tron på de magiska krafter som tomten sägs besitta och tagit saken i egna händer.
Väntar på ett riktigt mumsigt paket från Racingshop med ny frambroms och lite annat smått och gott. :banana

GOD JUL på er också! :tomten

När det gäller tomten så kommer inte han leverera mitt paket förrän slutet av nästa år men den som vänta på nåt gott :)

Jag litar inte heller på tomten så jag köpte också paket till mig själv.God Jul :tomten

Bifogat

• Akrapååvic.jpg
    Akrapååvic.jpg
    41.1 KB · Visningar: 62
Tror blint på tomten och inbillar mig att han kommer att ge mig 3-4 tusen i cash som behövs för kommande säsong. :tomten :Bugar

Jag säger som Kisthi skulle säga: Merry Christmas!

Är tveksam på att tomten kommer med några hårda paket alls iår =(

God jul på er åxå! å ett gott nytt år! Den här kom tomten med lite för tidigt..

Bifogat

• Bild 017 (Small).jpg
    Bild 017 (Small).jpg
    60.9 KB · Visningar: 49
God Jul och Gott Slut på 2004 på er alla motardhuliganer!
(och andra också förstås... )

Själv siktar jag på att 2005 ska innebära motardår för tant Krascha igen, men det blir inte en julklapp. Tomten är till för ungarna och även om han vore givmild mot oss "vuxna" så har jag inte varit tillräckligt snäll i år...

Kram på er!!!

:krama

God JUL

Hoppas ni får ett bra år och att ni är snälla mot dom som ligger lite längre bak i tävlingarna..... :rolleyes:

Nä nu ska jag fortsätta med jul Glöggen :banana

Back