God Jul Vänner!

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
HP2
Önskar alla som önskas bör, en riktigt god jul. Har precis packat bilen och nu rullar vi mot kontinenten. Skåne :tummenupp
 
Ja God Jul alla motard dårar å alla anndra som hänger här.
 

Bifogat

  • tomte1.jpg
    tomte1.jpg
    86.3 KB · Visningar: 530
  • tomte2.jpg
    tomte2.jpg
    94.5 KB · Visningar: 515
  • tomte3.jpg
    tomte3.jpg
    92.3 KB · Visningar: 112
  • tomte4.jpg
    tomte4.jpg
    80 KB · Visningar: 457
  • tomte5.jpg
    tomte5.jpg
    94.6 KB · Visningar: 137
  • tomte6.jpg
    tomte6.jpg
    92 KB · Visningar: 118
God jul tillönskas er alla från Husabergmaffian... :)
 
God Jul :tomten :tummenupp
.. eller blir det god jul, fått ny fugge, :kär och hinner inte skruva in den innan jag åker till Norrland(kalix) :( ,hoppas jag hinner titta lite på den iallafall :hihi
 
God (h)jul, må tomten komma med isen snart å en Husa till 420 :)

(har inte sådan kolla vad ni andra har på listan :) )
 
tomten har redan varit hos mig!
fick ett par nya excelfälgar av mig själv!
5" bak, mums!!!

god jul på er boys och vera! :tomten
 
GOD JUL
på er allihop!

(Oscar speciellt, för att du är snäll och skiljer ut mig från boyzen! :tungan )


OT: Imorgon får den minsta medlemmen i familjen en egen hoj, synd bara att det är så j-a mycket snö ute! :fatta! Ska försöka fixa motardfälgar så hon kan brumma med oss i gokarthallen!!! :)
 
Även jag får väl lov å önska alla motardåkare en riktigt GOD JUL! :tomten

Å hoppas även d fryser t på sjöarna så ni (å EvilM of course) får ut å gasa! :crash

//LillZan, motardwannabe :hej
 
420 skrev:
Önskar alla som önskas bör, en riktigt god jul. Har precis packat bilen och nu rullar vi mot kontinenten. Skåne :tummenupp
God Jul alla dårar...Välkommen till södern 420.
Körde motard idag (julafton)...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top