GOD JUL & GOTT NYTT OSV

fogerty skrev:
Okej, är det en ny hoj eller har du köpt en beggad rejshoj, det verkar som de kan köpas rätt billigt med tanke på allt godis de är utrustade med.

Benny Olsson som hade den innan rullade i STCC i år 450 mil samanlagt..är ju superstock så inte så mycket godis på dom Byta fjädrar fram,slipon,ställbara fotpinnar och styrdämpare men en Supersport hoj från förr finns det ju allt på lite segt bara att dom är så trimmade så dom håller inte så länge :( därför fick det bli en std till mig

Jag gav 82 för den här och fick med lådvis med reservdelar (nya) plus extra fälgar och regndäck

Gottis skrev:
Benny Olsson som hade den innan rullade i STCC i år 450 mil samanlagt..är ju superstock så inte så mycket godis på dom Byta fjädrar fram,slipon,ställbara fotpinnar och styrdämpare men en Supersport hoj från förr finns det ju allt på lite segt bara att dom är så trimmade så dom håller inte så länge :( därför fick det bli en std till mig

Jag gav 82 för den här och fick med lådvis med reservdelar (nya) plus extra fälgar och regndäck

Ok där ser man, jag ska ta licens till våren är det tänkt. Det finns planer på att starta ett erf-team nån gång med ett par polare, får väl se hur det blir med det :D . Som det känns nu vill jag inte ge upp gatåkat än.

Nu kanske vi inte ska spamma sönder god jul tråden mer :lol

fogerty skrev:
Ok där ser man, jag ska ta licens till våren är det tänkt. Det finns planer på att starta ett erf-team nån gång med ett par polare, får väl se hur det blir med det :D . Som det känns nu vill jag inte ge upp gatåkat än.

Nu kanske vi inte ska spamma sönder god jul tråden mer :lol

HAr du anmält dig till Licens Kursen då
:) om du vill gå den så kan vi ju samåka upp jag och polaren ska åka upp iaf
kan gå att få en en hoj till .ERF är roligt ska köra något lopp jag med :)

Nä nu får alla andra önska en god jul med

God jul på er alla! Även du kimbow... önkskar jag jess å brorsan å en deckad daniel... :fyllisar + ella bella

God jävla juljävel på er alla!!!

I dag skall det groggas och ätas köttbullar,vi kommer även utveckla förra årets hårda kliniska tester om vilken julmat som flyter i grogg.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8