gocart turnering?

E det viktigt att det e fullvärdiga ADHD medlemmar som kör, eller går det bra med vilket drägg som helst??? :machinegu

Masterlord skrev:
E det viktigt att det e fullvärdiga ADHD medlemmar som kör, eller går det bra med vilket drägg som helst??? :machinegu

prospects menar du?..

Ja. bara dom går in och snattar något på statoil åt oss så är det lugnt! :tummenupp

Chille skrev:
prospects menar du?..

Ja. bara dom går in och snattar något på statoil åt oss så är det lugnt! :tummenupp
Vill ju så gärna köra gokart, så jag sa till tjejen att jag har en liten överraskning...Vet inte om hon gillar det hon får se, men hon säger att hon tar den risken...

Blir det nåt folk då??????

Jag kan ju försöka att få tag på några personer här i Alingsås kanske, för nu vill jag ta mig f-n köra!!!

E det säkert att du e på då Chille?

japp.. till 98%

det tar ju inte så lång tid... typ en timme så kika på hund kan vi ju göra emellan =)

Felix kanske har sån abstinens när han e utan hoj...
Han sa att han ev skulle få sin hoj nu i slutet på veckan, och att om den kommit idag och det regnade, skulle jag köra ner honom så han kan hämta den imorgon...
Han kanske fått ett dåligt svar av Superbike och e ledsen nu...? :(

Masterlord skrev:
Felix kanske har sån abstinens när han e utan hoj...
Han sa att han ev skulle få sin hoj nu i slutet på veckan, och att om den kommit idag och det regnade, skulle jag köra ner honom så han kan hämta den imorgon...
Han kanske fått ett dåligt svar av Superbike och e ledsen nu...? :(

Japp.. då får han trösta sig med lite gocart.

*/ ?>
Back