Robz skrev:2629314Kom dit i morgon istället - som sagt, 250+ på 90-väg ligger inte mig i smaken... jag sätter 120 fikor på att du inte hänger med på bana, vare sig GoCart eller Hoj![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robz skrev:2629314Kom dit i morgon istället - som sagt, 250+ på 90-väg ligger inte mig i smaken... jag sätter 120 fikor på att du inte hänger med på bana, vare sig GoCart eller Hoj![]()
Det där kom ju från rätt röv.... Hur många varv hade du kört i Landskrona sa du?Robz skrev:2629742Inte tjuvstarta med träning nu!
10 minuter... de lade om banan för några veckor sedanMaverick_ou812 skrev:2629825Det där kom ju från rätt röv.... Hur många varv hade du kört i Landskrona sa du?![]()
Kungen skrev:2630331Har ju haft finbesök i dag.
vår nya granne var och hälsade på i dag när jag kom hem.
bilderna är på väg upp....
Robz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök"(Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Jubba nu med bilderna![]()
Kul att vara jämn på 38:5 tider... bara 2 sekunder efter dig per varv.Robz skrev:26300674st kombatanter hade skitskoj idag + Kungen som gjorde en förtjänstfull insats som fotograf - upp med bilderna då!
För 100:- körde vi i över 20 minuter![]()
![]()
Resultat:
Robz: 36.46
Mavve/Patrik: 38.51/38.53 (vet ej vem som var vem... men den som körde 38.51 låg på väldigt jämna varvtider)
Oas: 40.24
Jimmyretta föredrog att måla i sitt hus framför förnedring![]()
Mellandagarna nästa race?
Tack för kaffet!Kungen skrev:2630331Har ju haft finbesök i dag.
vår nya granne var och hälsade på i dag när jag kom hem.
Finbesöket måste ju vara jag.Robz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök"(Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Gaahhh... förgyller ju Sundets pärla på halvtid så taxeringsvärdet lär gå UPP!!Robz skrev:2630348Om jag förstår saken rätt, så är ju det inget "finbesök"(Mavve som granne - Jisses, får du lägre taxeringsvärde nu?)
Jubba nu med bilderna![]()
Självklart var det dig Kungen menade.Tingeling skrev:2630437Finbesöket måste ju vara jag.Micke fick bara följa med eftersom han råkar vara deltidsgranne
![]()
Ja, visst var det mysigtKungen skrev:2630730Ja det var helt sjukt så fin himlen blev..
ni måste hojta till nästa gång ni skall ut på eventyr. så kommer jag sladdande med Beemern o fotar. är typ det enda jag har att göra nuförtiden.
fler bilder på solnedgången där jag o mi chauför stod och hade lite mysigt.
http://x3mkungen.mine.nu/totte/pictures/20061126_solnedgang/
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT