"Goa" broms/kopplingshandtag

De låter sunt.... var hittade du dem??

Vinslöv är väll inte så långt från Påarp?
Jag tror Johan had Titax handag också.
Priset skillnaden mellan USA och köpa lokalt är ovanligt liten på Pazzo. :va fattar inte varför, för det brukar skilja runt 30-50% på grejer från USA.

Och som IO säger, USPS ska det vara, inte UPS, FedEx eller några av de andra blodsugar firmorna. UPS skulle ha $300 att skicka en kåpdel över pölen, USPS tog $80 för samma grej. :tummenupp
(Frakten blev dyrare än detaljen, men detalj+frakt var fortfarande halva priset jämfört med att köpa i Sverige... :crash )

Vinslöv är väll inte så långt från Påarp?
Jag tror Johan had Titax handag också.
Priset skillnaden mellan USA och köpa lokalt är ovanligt liten på Pazzo. :va fattar inte varför, för det brukar skilja runt 30-50% på grejer från USA.

Och som IO säger, USPS ska det vara, inte UPS, FedEx eller några av de andra blodsugar firmorna. UPS skulle ha $300 att skicka en kåpdel över pölen, USPS tog $80 för samma grej. :tummenupp
(Frakten blev dyrare än detaljen, men detalj+frakt var fortfarande halva priset jämfört med att köpa i Sverige... :crash )

Nej de är inte mer än 30-40min på hojen :hojsmilie

Vad har han för hemsida??:va

håller med tidigare inlägg..

ISR is daahhh skiiit....

grymmare bromspumpar och hantag och ok får man faan leta sig blå efter....:D

Nej de är inte mer än 30-40min på hojen :hojsmilie

Vad har han för hemsida??:va

Hemsida... :rolleyes:
Du får nog vänta tills lillpojken växer upp och lär sig hacka kod innan det blir någon hemsida där :D

Men. telenr och email hittar du på eniro. :tummenupp

Påarps Mc-service

Jag har 3st uppsättningar titax till 1000rr 04-07(nya)
hojta om du är intresserad

Det blev Pazzo "Guld med svarta detaljer". Snygga men dom fastnade i tullen å det blev knöligt med leverans sen också, tur att det är vinter iaf...

Har köpt lite prylar å ska hotta hojen lite men hittar ingen hållare med belysning till
1000rr (04-07). Är ute efter något som går att fästa runt slutburken då jag ska "rensa" bakdelen. Vill inte ha några fästen för blinkers då ja har fixat kombo baklampa/blinkers.

Nån som har något schyst tipps....?

Jag köpte mina på ebay för strax under 400 kronor inkl leverans från Hongkong för båda! Billigt. De känns skitbra och hade exakt passform. Det tog inte mer än 10 minuter att sätta dit dem! Det blev så sjukt snyggt på hojen!

.955i.
http://bikeskane955.blogspot.com/

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP