go stuntfilm (teamxmx)

P@trik skrev:
Schysst klipp, fast han lyckades aldrig ställa hojen på "skrapan".
vaa :confused: han skrapar ju plattan ju! så säker som han var så kan han nog skrapa en himmla lång bit om han nu skulle vilja. det der va ju bara combos då nuddar du ju bara en snabbis :pannkyss

//NR:7
 
Låter som AFI som lirar låten. Osäker dock.

En sak jag förundras över varje gång ett sådant här klipp kommer upp. VARFÖR fisheye? Det är/var fräckt ett tag, men hela tiden? :3freak
 
hållundan skrev:
Låter som AFI som lirar låten. Osäker dock.

En sak jag förundras över varje gång ett sådant här klipp kommer upp. VARFÖR fisheye? Det är/var fräckt ett tag, men hela tiden? :3freak

Det är Story of the year - Until I die.

Det är lättare att filma med fisheye, man får plats med mer i bilden på så nära håll, dessutom blir det mindre skakigt av nån anledning.
 
P@trik skrev:
Schysst klipp, fast han lyckades aldrig ställa hojen på "skrapan".

a jo stuntande handlar ju bara om att skrapa tolvstöde!
denna kille va nog ganska säker kan ja säga.om han skulle vilja åka lr parkera den på tolvstöde så skulle han nog gjort det.
 
Viru skrev:
a jo stuntande handlar ju bara om att skrapa tolvstöde!
denna kille va nog ganska säker kan ja säga.om han skulle vilja åka lr parkera den på tolvstöde så skulle han nog gjort det.


Tyckte det såg ut som han försökte parkera den ett par gånger utan att lyckas, men kan ha fel..

Att killen va duktig är väl inget att diskutera...
 
P@trik skrev:
Tyckte det såg ut som han försökte parkera den ett par gånger utan att lyckas, men kan ha fel..

Att killen va duktig är väl inget att diskutera...

Dan Jackson är det. Jag kan lova att han inte gjorde några misslyckade parkeringsförsök.
 
Rigge skrev:
Dan Jackson är det. Jag kan lova att han inte gjorde några misslyckade parkeringsförsök.


Ok, tyckte bara det såg skumt ut när han sprang bakom och sedan hoppade upp på hojen igen för att sen hoppa av den igen osv..
 
P@trik skrev:
Ok, tyckte bara det såg skumt ut när han sprang bakom och sedan hoppade upp på hojen igen för att sen hoppa av den igen osv..

Du tror inte det är 1000ggr svårare än att parkera?
 
Ok. alltså, det är Dan... Crazy Dan som är på videon.... Han är grymt säker. Kolla filmen A few screws loose om ni undrar..... Inga misslyckande där inte. Grym kille...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top