Go Pro HD HERO2

Googla?
Kolla Youtube?

Jag kan av egen erfarenhet säga att de är riktigt bra, jag testar dem dagligen på mitt jobb. :tummenupp

Grym kvalité! Polarna hade vars en när vi åkte skidor, om det bara finns tillräckligt med ljus blir det riktigt läckert! :tummenupp

Ska också köpa en, dock verkar det svårt att få svar ang kameran här!
Men det är troligast den bästa actionsportskameran om jag fattar rätt, till detta pris.

Verkar vara lite strul med den enligt vissa trådar...?
Det är dåligt ljud i kameran, sägs det, ingen har sagt hitills om det är bättre i 2an eller om bakstycket man kan köpa som är öppnare är bättre? Skumgummibit övet micken bättre??

Behövs det extra program till datorn för att redigera, följer det inget program till den?

Ska också köpa en, dock verkar det svårt att få svar ang kameran här!
Men det är troligast den bästa actionsportskameran om jag fattar rätt, till detta pris.

Verkar vara lite strul med den enligt vissa trådar...?
Det är dåligt ljud i kameran, sägs det, ingen har sagt hitills om det är bättre i 2an eller om bakstycket man kan köpa som är öppnare är bättre? Skumgummibit övet micken bättre??

Behövs det extra program till datorn för att redigera, följer det inget program till den?

Jag har inte haft min speciellt länge så jag har inte testat den så mycket.
Jag har bara testat den med det vattentäta bakstycket och då blir ljudet lite tråkigt, men det var på en lite för tyst bil så det kanske inte är helt rättvist att bedömma, finns väl även ingång för extern mic?

Inget program följer med (inte för mig iaf) men windows movie maker klarar formatet (iofs har jag cccp installerat om det kan påverka, och nej inte sovjet utan codec packet)och är gratis, dock är det ju ganska basic.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park