Gnälltråden

Detta var ju en gnälltråd nu blev det helt plötsligt en kåttråd.. Det är då fan att man ska behöva gnälla på det också nu :mad:

Bara att rada upp en massa brassestolar så kan vi sitta o ta oss en burköl o kolla när hon hämtar posten :tuttar

Hahah vilken syn!

Det hade nog sett ganska roligt ut för grannarna iaf!
Du får nog ditt på Lelle, speciellt om jag förlorar racet mot Jimmie! :gnissla

(Fast det gör jag ju givetvis inte! :D)

Detta var ju en gnälltråd nu blev det helt plötsligt en kåttråd.. Det är då fan att man ska behöva gnälla på det också nu :mad:

Jag gnäller fortfarande...!

I natt har jag sovit i 3 timmar, PÅ GOLVET, för att det var stint omöjligt att sova 2 st i en 90-säng! :rolleyes: :näsblod

Last edited:
Fyhelvete så dåligt allt är, och blir bara dyrare och dyrare! Och ingenting fungerar!
Bilen är trasig - men det gör detsamma, bensinen är ändå för dyr för å handla.
Å den ska va miljonär som ska ut på en krog!

MEN! Ingenting var bättre förr!!! :mad:

Men tamejfaaan så dåligt som det är NU - det har det ALDRIG varit!!!

:huvet :6surkart

Idag så laga jag min egen mat och så kom det massa fett och skit vid sidan av stekpannan så nu får jag torka av där. Men till råga på allt så tog jag det sista vinet. Alltid att det ska vara sådana jävla motgångar.

Fyhelvete så dåligt allt är, och blir bara dyrare och dyrare! Och ingenting fungerar!
Bilen är trasig - men det gör detsamma, bensinen är ändå för dyr för å handla.
Å den ska va miljonär som ska ut på en krog!

MEN! Ingenting var bättre förr!!! :mad:

Men tamejfaaan så dåligt som det är NU - det har det ALDRIG varit!!!

:huvet :6surkart

Gillar du Svenne Rubins eller..? :D

Vill ju inte va gnällig, men f*n vad jag hatar trasiga motorcyklar!!!

Så är jag lite arg på länsstyrelsen och försäkringskassan också. :gnissla

Gillar du Svenne Rubins eller..? :D

Vill ju inte va gnällig, men f*n vad jag hatar trasiga motorcyklar!!!

Så är jag lite arg på länsstyrelsen och försäkringskassan också. :gnissla

Haha! :D Du såg det! :tummenupp

Jodå Svenne har delgivit oss en hel del sanningar!

Ska passa på å gnälla lite på Pucken oxå! Vi var där ikväll och nu har jag ont i magen! Jala Puckens morsa som gör FÖR goda negerbollar! ;)
Jag fick tvinga i mig 17 (sjutton), då de andra av olika rutiga och randiga skäl satt och fjösade i sig fjuttiga 12-15 st!

Gaaahhh. Känns som jag inte har något liv för tillfället!

Så nu har jag gnällt av mig :mad:

Ah! Som på beställning.
Jag har ungefär en timmes resväg hem från jobbet, och när jag inte behöver köra är denna tid ett alldeles ypperligt tillfälle att dricka sig smådragen lagom i tid till att bli avsläppt på krogen (jobbar kväll, bör väl tilläggas). Så idag laddade jag på bolaget, styrde upp polarna för en utekväll och gick och allmänt småmös på jobbet.

Men si, två minuter innan vi slutar (jo, jag kollade på klockan) så kommer polaren som kör och förtäljer "Jag ska jobba dubbelskift, du får köra hem min bil."

Ja, så nu sitter man här och hetsdricker innan taxin dyker upp om 10 minuter. Förstår ni vilket helvete jag måste utstå? Kan lätt jämföras med global uppvärmning, landssvält och dylikt.

Man blir förbannad :mad:

Edit: och full.

Ah! Som på beställning.
Jag har ungefär en timmes resväg hem från jobbet, och när jag inte behöver köra är denna tid ett alldeles ypperligt tillfälle att dricka sig smådragen lagom i tid till att bli avsläppt på krogen (jobbar kväll, bör väl tilläggas). Så idag laddade jag på bolaget, styrde upp polarna för en utekväll och gick och allmänt småmös på jobbet.

Men si, två minuter innan vi slutar (jo, jag kollade på klockan) så kommer polaren som kör och förtäljer "Jag ska jobba dubbelskift, du får köra hem min bil."

Ja, så nu sitter man här och hetsdricker innan taxin dyker upp om 10 minuter. Förstår ni vilket helvete jag måste utstå? Kan lätt jämföras med global uppvärmning, landssvält och dylikt.

Man blir förbannad :mad:

Edit: och full.

Tänk - plötsligt framstår världssvälten, krigen, och alla naturkatastrofer som futtiga...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph