Gnälltråden.

Dr.Bike skrev:
Det är rätt!!!!!!

Nöj dig inte med att det är bra!! Det är åt he-te fel! Det skulle ha varit så otroligt mycket bättre, mycket tidigare, och framförallt: MER! ;)

Man blir ju så FÖRBANNAD att man exploderar när man tänker på att man BARA vann EN miljon på triss för tre veckor sedan... ;)

Jag hoppas du ljuger där i det sista.. För annars kräver jag att jag ska ha iaf hälften av vinsten. :yoparty
Varför vet jag inte..
Kanske för att jag är snäll? :tomten

Helvetes jävla skit att det fortfarande är vinter, kallt och en jävla massa snö.
Sug åsneb-lle att jag inte har hittat en hoj än!
Syltnyllen till spekulanter på min lägenhet som fegade ur med sitt bud. Nu måste jag lägga ut den på hemnet och sånt...
Dynga i största allmänhet!

Iofs så har jag en trevlig och söt flickvän så det är ju helt okej ändå. :)

Jag har inte ett dugg att gnälla över! Mår så jäkla bra! :tummenupp
Har bara slöat och tagit det lugnt idag. Och igår hade jag en toppenbra dag. Men full fart från morgon till kväll... Var och klippte mig, solade, hem och åt lunch, iväg och hämtade nya glasögon, fikade me en kompis, hämtade en present, köpte hårfärg, färgade håret, var till affären, käkade mat, klippte håret på min bror, badade, var till Uppsala och lämnade två tavlor och hämtade en film, sen njöt jag av att bara sitta och lyssna på musik på tåget hem. Så jag har inte ett dugg att gnälla över! Hade en toppendag!!! :tungan
Och idag mår jag som en liten prinsessa... :banana

Nattinatti!

// Lena

Jävla skit med allt just nu :argpådato

...vinter
...tjejjor som inte vet sitt eget bästa
...idooter som bangar på att köpa min bil
...proppmätta jävlar på banken som inte ger mig lånelöfte på så mkt jag ska ha, iofs e det kirrat nu, sista banken av 7 banker bevilja deras överdrivet försiktiga kalkyl fan helvet!
...för mkt jobb
...mer utgifter än inkomster för tillfället
...föföljd av en överviktig kossa till förortsluder som tror sig vara förälskad i mig
...dom kallar mig chubby på jobbet
...jag fick en till p-bot idag, när myntmaskinen inte funka :4skrika :4skrika :4skrika

:mad: :mad: :4skrika :4skrika :3freak :huvet :huvet :huvet

Ja e so jevla troett po fålk såm intä kan stava och fålk såm saer skriver heela jevla tiden man kan ju foer faan inte lesa vad såm skrivs po fårrumet lengre och sen bårde fålk lera sejj hur man anvender pungt o komma o sont skit okså för i helvetes jevla anus hår. <--- pungt :4skrika

Jag hatar folk som inte lär sig av sina misstag.

Hata Linn i Bigbrother!

Hatar svenska rättssystemet!
700kr i böter för misshandel och 2000kr i böter för innehav av leksak! Bra straffsättning!
(dvs. soft air gun. Ska till tingsrätten imorgon)
Någon idiot med en "golvmopp" ringde polisen när jag och min polare "lekte" krig i skogen :3freak :död :mad: :4skrika !

Önskar att jag var 14 NU!! :huvet

PS. JÄVLA SKIT I H*****

Klaga hur mycket ni vill på min jeffla stavning!

Last edited:
Jag är så jävla trött på att gå till jobbet nu när jag ändå är uppsagd. What's the fucking point?

Har sån j*vla träningsverk :4skrika :4skrika :4skrika men man måste ju komma i stället tills i vår

Jag har 400 sidor geometri, trigonometri och vektorlära att förstå och memorera. När det är färdigt bjuds 300 sidor derivata och integraler.
Om en månad skall 600 sidor memoreras in om allsköns bioligiska, kemiska och fysiska termer!

Om man tar en jätteseger och kommer in på av de tuffaste utbildningarna väntar 5år+värnplikt+praktik innan studieskulderna skall börja betalas.

Sedan skall man lära sig femtioelva språk för att vara ett dugg attraktiv på arbetsmarknaden, jobba 18h/dag och vara anträffbar de 8h timmar fritid man har till sömn. Inget fel i det om man älskar sitt arbete. Men vem gör det?

Oljeh---etet tar snart slut så försvinner all tillväxt så svälter man ihjäl och har all karriärklättrande och man sålde sin själ till Satan förgäves...

Sedan har man ihop det med alla möjliga feminister, skvallertackor och psykfall. Det är tungt att bara ha blod åt en kroppsdel åt gången...

Värdefallet och driftskostnaderna på bilen/mopeden-whatever vågar man inte tänka på, utan lever sitt liv i olycklig ovetskap.

Det är kallt och mörkt och flyttar man söderut blir man uppäten av myggor eller nertrampad av alla andra människor som lever i tätbebodda områden i värmen. Eller så regnar det-mycket och så blir man bortspolad av smulten inlandsis och drunknar.

Sprit dödar intelligens och tobak kondition, lik tusan hålls folk vid liv folk för dessa laster. Vad tusan har människan för nytta av att kunna uppta etanol ur evolutionär synvinkel!?

Sedan hatar jag folk som skränar som inte har fog för drömmarna. Go sit in the corner, dumbass...

Last edited:
HenRRik skrev:
jävla snö!
Jävla kyla!
Jävla idiot som fått oss vräkta ur garaget!
Jävla radio som bara spelar skitmusik och programledarna är tråkigare än ingvar oldsberg!
Jävla dyra bensin!
Jävla tråkiga jobb man har!

Helvetes jävla skit! :4skrika

Vad i hela helvetets skit...blev ni vräkta från garaget ändå!?

Jag hatar den här jävla survintern!

iofs så är det +4 ute nu! :yoparty

Man borde ha sovplikt på jobbet.
Fettsugning borde vara gratis. Allt annat också för den delen.

Köpte en bil den 10/2, ringde Vv i måndags för att höra var regpapprena blev av, fick veta att förra ägaren inte har skickat in ägarbytet, plus att hon ställde av bilen den 17/2!! :huvet :huvet :huvet
Så nu har jag kört avställt och oförsäkrat sen i fredags!

Polisen kan inte göra ett piss (ovanligt) för det är ett civilmål...

Det enda jag kan göra är att försöka hitta tillbaks till där hon bor och "övertala" henne att ge mig regpappret så jag kan skicka in det.. IDIOT!!!!!! :4skrika :mad:

jezziiie skrev:
Jag är så jävla trött på att gå till jobbet nu när jag ändå är uppsagd. What's the fucking point?

Vad har du jobbat med och varför är du uppsagd?
Visst tappar man engagemanget och motivationen.
Fick igår veta att jag från ha jobbat heltid ska ner till 19 timmar (jobba onsdag o torsdag bara) med start om tre veckor. Jahopp.
Tackade till o med nej till att börja plugga då jag fick veta att jag hade fått heltidsjobb i januari. Det är bara bryta ihop och komma igen. Värre saker har hänt och man ska väl inte gnälla överdrivet mycket, en del har det ju fan så mycket värre. Men jag ville ändå skriva av mig..

jag väljer att citera en god vän: fy fan
Tur man har världens bästa sambo o familj som ställer upp för en!

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage