Gnälltråden.

morlock skrev:
Det heter "juste". :fatta!

Eftersom du tar upp ämnet ska jag be att få informera om att "schyst" och "juste" har två olika innebörder. En polare eller en film kan vara "schyst", dvs. bra och trevlig. En domare kan vara "juste", dvs. rättvis. :mattias

McB skrev:
Eftersom du tar upp ämnet ska jag be att få informera om att "schyst" och "juste" har två olika innebörder. En polare eller en film kan vara "schyst", dvs. bra och trevlig. En domare kan vara "juste", dvs. rättvis. :mattias
Håller inte med.

Enda skillnaden är att schyst är talspråk och juste är den korrekta stavningen.

morlock skrev:
:confused:

Var inte det här gnälltråden?

Jo, men jag informerar bara om till vem du bör rikta dina klagomål för bästa effekt. Är du inte intresserad av det, klaga på bäst du vill. :tummenupp

jävla snö!
Jävla kyla!
Jävla idiot som fått oss vräkta ur garaget!
Jävla radio som bara spelar skitmusik och programledarna är tråkigare än ingvar oldsberg!
Jävla dyra bensin!
Jävla tråkiga jobb man har!

Helvetes jävla skit! :4skrika

Fyy fan för ungerska polisen, det e skit att man inte kan autogirokoppla betalningen av böterna i detta landet sååå jävla jobbigt att gå till posten och betala böterna :mad:

Asså egentligen har jag väl inte mycket att gnälla över i mitt liv, men om det är något jag inte klarar av så är det tjejer som bara gnäller och surar på killar som inte alls förtjänat det. Michaela Tressfeldt som deltar i dansprogrammet Floorfiller på TV3 är ju helt otrolig. Hon är så bra och vet bäst i allt och kan allt osv osv... Okej, jag är inte äldre än vad hon är, jag är ingen mönstermänniska hela tiden och ja, jag har mina dåliga dagar. DOCK, jag försöker alltid att behandla människor med respekt, något som hon inte ens vet vad det betyder... Ni som har sett programmet förstår nog vad jag menar. Visst, hon är söt men det är bara ett tomt skal om ni frågar mig. Sådär, nu har jag fått gnälla av mig för en tid framöver. Tack och hej! :)

lassnig skrev:
Asså egentligen har jag väl inte mycket att gnälla över i mitt liv, men om det är något jag inte klarar av så är det tjejer som bara gnäller och surar på killar som inte alls förtjänat det. Michaela Tressfeldt som deltar i dansprogrammet Floorfiller på TV3 är ju helt otrolig. Hon är så bra och vet bäst i allt och kan allt osv osv... Okej, jag är inte äldre än vad hon är, jag är ingen mönstermänniska hela tiden och ja, jag har mina dåliga dagar. DOCK, jag försöker alltid att behandla människor med respekt, något som hon inte ens vet vad det betyder... Ni som har sett programmet förstår nog vad jag menar. Visst, hon är söt men det är bara ett tomt skal om ni frågar mig. Sådär, nu har jag fått gnälla av mig för en tid framöver. Tack och hej! :)

Så snäll man kan vara. Det är SH-standard som gäller.

Alltså är hon "en jävla kärring".

:tummenupp

jag e trött på livet, kan det ta slut snart :död

lassnig skrev:

Har också sett programmet och irriterar mig något grymt på den bruden som alltid tror att hon är så mkt duktigare än alla andra. Tycker otroligt synd om hennes stackars partner som tränar som en idiot men bara får en massa skit tillbaka från den där sura kossan. Fattar inte att någon reagerar, själv skulle jag bli tokig av att bo under samma tak som henne. Konstigt att en så söt tjej kan vara en sån grinig bitch. :va

Har väl annars inget speciellt att klaga på, är rätt nöjd med livet just nu...skulle väl vara att grannens tik löper så min hanhund springer runt som en tok och ylar och tycker jättesynd om sig själv, vet inte om han är olyckligt kär eller bara allmänt kåt, ledsen är han iaf...

Nu måste jag :cdevil gnälla på hur mycket ni gnäller! ;)

Och: Människor som tittar på Floorfiller (och dylikt) har ingen rätt att gnälla! :lol

Åt helvete med alla skilda bittra gnällkärringar som aldrig blir nöjda fyfan alltså säger jag bara :3freak

Jag är så jävla less på alla tjejer som bara vill ha sex med mig hela tiden, jag vill ju bara ha nån att krama.

Jag ska nog fan inte klaga. Har inte varit bättre nu är vad det har varit på länge.
Hm?
Jag får väl klaga på varför det skulle ta en sen jävla tid innan det blev bra.
Satans helvete!!!!!!

//Peace

Jax skrev:
Jag ska nog fan inte klaga. Har inte varit bättre nu är vad det har varit på länge.
Hm?
Jag får väl klaga på varför det skulle ta en sen jävla tid innan det blev bra.
Satans helvete!!!!!!

//Peace

Det är rätt!!!!!!

Nöj dig inte med att det är bra!! Det är åt he-te fel! Det skulle ha varit så otroligt mycket bättre, mycket tidigare, och framförallt: MER! ;)

Man blir ju så FÖRBANNAD att man exploderar när man tänker på att man BARA vann EN miljon på triss för tre veckor sedan... ;)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage