Gnälltråden.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Här får du den ultimata gnälltråden att gnälla i. Gnäll om allt, hur värdelös din dag har varit, musiken på radio, hur ful Anja Pärson är i sina trikåer. Ja, precis allt.

Jag börjar, jag tycker att det suger att bensin är så jävla dyrt och jag hatar verkligen att gå upp 04:30 för att hinna i tid till jobbet.

Det mesta är schyst just nu faktiskt. Förutom att bromsarna på bilen är paj, så jag tvingas åka kommunistiskt. :mad:

Edit: stvafle

Last edited:
Jag tycker att allt ska bli billigt. Hatar att göra av med pengar!! :mad: :4skrika

Jag är lat! Orkar inte gå till gymmet även om det endast tar 5 minuter. Jag vill att gymmet flyttar närmare mig. Jävla skit. Etc etc.

Är rätt lack över det mesta nu faktiskt. Fuckon i min klass, mycket att göra i skolan, exjobbet går bad, dåligt med pengar, vinterhelvete, stökigt i lägenheten etc. etc.

Annars är det rätt gött.

Helvete, varför kan inte folk lära sig blinka när de gör sidledsförflyttningar eller ska svänga i korsningar?

Tack för mig.

Neb Jones skrev:
Helvete, varför kan inte folk lära sig blinka när de gör sidledsförflyttningar eller ska svänga i korsningar?

Tack för mig.

blinkers är extrautrustning! :fakta

jag blir så jävla trött på den här vintern, det ligger hela tiden runt 0.2grader åt det negativa hållet, så snöhellveten behagar ju att ständigt ligga kvar och till och med ÖKA i nivå... :huvet

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage