Gnällspikar!

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Nä! Nu har jag iaf lessnat.

Det har blivit jäkligt mycket gnäll här på sistonde. Och väldigt mycket "min hoj e bättre än din hoj"-snack.

Dessutom postar vissa högst onödig kommentarer i trådar dom inte har något att tillföra i.

Hur svårt kan det vara? Innan man skriver ett inlägg tänk då "har jag något att tillföra den här tråden?"... Är svaret nej på den frågan skit då i att posta.

Det finns så mycket vettigt folk här med så mycket kunnande. Se till att vi får fram det vettiga istället för att hålla på och tjaffsa fram och tillbaka om vilken hoj som är bäst.

Det är ju bara kul att folk kör olika hojar. Om du som läser detta tycker att din hoj är bäst så får det stå för dig. Skriker du ut det i varje tråd ifrågasätter folk det... och ditt förstånd.

Sluta gnäll och ut och kör med er!

jaaa... jag vet att jag sitter här och gnäller... men det här är EN post. Jag tänker inte fortsätta detta...

Jag tycker att vi har haft en väldigt hög nivå på SM-forumet till skillnad från vissa andra forum. Låt oss hålla den nivån.

Jag säger inte att vi ska sluta posta roliga skämt och elakheter. Men jag tycker det har börjat spåra ur lite på sistonde! Speciellt när det finns en del som inte kan hålla sig från att posta onödig kommentarer i nästan varenda tråd.

Handlar tråden om Husa, låt den göra det. Har du inte en husa och inte vet något så ge 17 i att posta saker om KTM eller liknande. Starta en ny tråd i sånt fall.

Jaja... Nu har jag gnällt klart. Ingen nämnd, ingen glömd.

/Lucky9

Får väl erkänna att jag kände mig lite nämnd :rodnar även om det finns en del andra jag tycker är sämre än mig :6surkart

Har på senare tiden känt mig mer omer gnällig vilket ibland resulterat i onödiga postningar. Även sånna jag själv tyckt varit onödiga men ändå postat. Har även flera gånger skrivit gnäll som jag till slut inte postat. Men de sista dagarna har jag försökt skärpa mig och kommer även göra så i framtiden.

Bra Lucky :tummenupp

fast min hoj är bättre än era:-))
jag tycker det är ok med sånt snack om man kan motivera det hela. En inlägg som säger "vilken skithoj KTM är, köp en Husaberg" utan motivering, är fullständigt värdelös tycker JAG.
iofs kan det var jag som är pekad på med då jag ställde till med rabalder i tråden om vilken hoj en kille skulle köpa, sorry

Instämmer, och jag har tagit bort en del inlägg senaste tiden. Har inte behövts innan.

Bra Lucky9.....

Har funderat i samma banor som du!
Tycker att det har blivit för mycket " min penis är större än din penis" snack...

Det hela har urartat och i mitt fall så har jag tröttnat på att skriva ev matnyttiga svar, pga att men vet att det kommer ett sarkastiskt eller helt onödigt svart tillbaka!

Men nu hoppas jag att det blir lite stil på forumet igen, så att vi alla har nytta av det!! :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard