Gnäll och moralkaketråden delux..

Jag tycker att försäkringpremierna är för låga. Dessutom tycker jag att det är tufft att skenförsäkra!

OBS! Inga kommentarer om ni inte tycker som jag, då hugger jag direckt!!!!!!

Dragon skrev:
Jag tycker ni som skriver i denna tråd är fjantiga..men visst ni tycker säkert att ni är tuffa..och om nån från 125 forumet ger sig in här så blir ni säkert deras idoler..dessutom är det omoget att pissa på folks bakdäck :ajjabajja

Jag ska pinka åttor på ditt bakdäck bara för att du tycker min tråd är dryg och ja jag är omogen. :hihi

DaGaz skrev:
...Jag har börjat tänka mig lite för hur jag kör, var jag kör om etc. Det är lätt när man har sporthoj att förledas in till inspirerad körning och tex vid omkörningar kan det kännas helt säkert pga av att man har god uppsikt och gott om pulver att nyttja. Men från en bilförares perspektiv kan inspirerad men säker körning se helt vansinnig ut. Dels för att synfältet är ett annat och dels för att bilen är så trött och osmidig vid omkörningar etc..

Måste vara fel. Det är nog inte dig dom hytter näve åt. Det är han längst fram som hindrar din graciösa omkörning. Brukar veva ner rutan i liknande situationer och skrika hysteriskt upphetsande när någon ventilerar förgasaren. :Bugar Vad har det blivit av världen när en motorcykel inte får sjunga lite ibland. :(

UrbanTiger skrev:
Dom som svarar i en sånn här tråd måste vara helt pucko :kocko
Så nu vet ni det. Kolla på OS istället för att spamma i forumet :fatta!
När börjar Hockeyn :va Carolina Gylling ska inte vara med på OS har jag hört :huvet

Du svarade precis i en sån här tråd :7peta

EDIT: det gjorde visst jag me :3freak

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back