Gnäll och moralkaketråden delux..

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Alla verkar inte tycka lustigheter, spydigheter och allmän galla är underhållande. Tänkte att man kanske kan samla allt i en tråd så man kasta skit bäst man vill..

Jag börjar: Mattias kör som min mormor, skitfarligt, skitsakta och chansar i varje kurva.. det finns juh på film har jag sett :3freak Dessutom säger ryktet att han är pedofil :hihi

Seså fortsätt nu, dummast vinner :näsblod

Tycker Swedie är lite dum för att han inte vill ge mig hans R1-04 :banana

DaGaz skrev:
Alla verkar inte tycka lustigheter, spydigheter och allmän galla är underhållande. Tänkte att man kanske kan samla allt i en tråd så man kasta skit bäst man vill..

Jag börjar: Mattias kör som min mormor, skitfarligt, skitsakta och chansar i varje kurva.. det finns juh på film har jag sett :3freak Dessutom säger ryktet att han är pedofil :hihi

Seså fortsätt nu, dummast vinner :näsblod
Som klassens värsting i högstadiet yttrade sig: Jag har dubbelt så stor hjärna som dig - din ärthjärna :D

DaGaz skrev:
Men mongomänniska! Dessutom har jag säkra uppgifter på att du är ful som stryk :gnissla

Jag må vara både mongo och ful, men Sege är ett fucko och detta är fortfarande en jävla skittråd!

Dessutom kör du bara Suzuki! :hihi

Mycket bra initiaitv till tråd!

Jag tycker att nån moderator här är näst intill humorbefriad och att stämningen överlag här på SH är strikt, trist och ganska tam. Några undantag finns såklart.

Sådär - vinka hejdå till ankan nu, för detta blev kankse mitt sista inlägg.

duckie skrev:
Jag tycker att nån moderator här är näst intill humorbefriad och att stämningen överlag här på SH är strikt, trist och ganska tam. Några undantag finns såklart.

Åååååh, är du en snygg fjortisflicka? :D

chrilla skrev:
Jag må vara både mongo och ful, men Sege är ett fucko och detta är fortfarande en jävla skittråd!

Dessutom kör du bara Suzuki! :hihi

Haha, kasta sten i glashus - du åker ju touringhoj!! :7peta

Appropå det rad4'or vad är det för skoj med en sån? Fattar inte att folk vill åka på såntdär mögel. Ärrett, fajjerbläjds och sätaex hur underhållande kan en sån vara? Går ju som en skoter under 10k RPM.

:hihi :corn

Alla som kör Ducce gör det för att de tror att de blir/är så jävla balla...Egentligen är de bara små stroppiga fjantar
(Jag vill åxå ha en! )

Last edited:
Döden...:hihi

Marals76, du kan få se en bild på hojen iaf.. det är närmaste du kommer... :D

Tror sverige är det deppigaste landet ever..

Silwer skrev:
fast detta är ju inte moralkakor?

Nej det är rena personangrepp och slemproppar :yoparty

Blev lite fel start dags att höja nivån lite:

Omkörningar
Jag har börjat tänka mig lite för hur jag kör, var jag kör om etc. Det är lätt när man har sporthoj att förledas in till inspirerad körning och tex vid omkörningar kan det kännas helt säkert pga av att man har god uppsikt och gott om pulver att nyttja. Men från en bilförares perspektiv kan inspirerad men säker körning se helt vansinnig ut. Dels för att synfältet är ett annat och dels för att bilen är så trött och osmidig vid omkörningar etc.

I kommunen här håller jag oftast mig inom lagens ramar då det på en mindre ort kan få rätt bra effekt om någon sticker ut. Snacket går på byn ni vet. Hursom samhället i stort fungerar ju på samma sätt, om vi får tillräckligt mycket dålig publicitet "sporthojjar kör som svin" etc så kommer det snart förbud och regler för hur underhållande en hoj får vara på allmän väg. Samma gäller bakhjulsåkning, omkörningar etc etc, tänk lite på var och när då får vi alla lite roligare lite längre :) Jag ser fjunisar titt som tätt elda på mitt i stan och inbillar sig säkert att alla som vrider på huvudet tycker de är riktigt balla.

Just my moralkaka..

DaGaz skrev:
Just my moralkaka..

Om någon huiiiilar i en cortege i närheten av bräckliga barn, så brukar jag leta upp deras hojar och urinera på deras bakdäck i smyg.
Där fick dom...

gladh

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup