Gmail!

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Hej gott folk!

Tänkte höra ifall några här har en Gmail och har lust att bjuda in mig?
Jag har 25 mb nu på en annan mail, och det är ganska knapert! :(

Tackar så mycket på förhand!

Mvh // Peter

Jag har haft Gmail i ett år nu och aldrig fått några "invites" att ge bort till folk. Annars hade du fått ett gäng.

Edit: Vänta, kollade just och jag hade visst 50 st att ge bort. PMa din mail så fixar jag en åt dig.

Last edited:
FUBAR skrev:
Jag har haft Gmail i ett år nu och aldrig fått några "invites" att ge bort till folk. Annars hade du fått ett gäng.

Edit: Vänta, kollade just och jag hade visst 50 st att ge bort. PMa din mail så fixar jag en åt dig.
Skumt. Likadant för en kompis till mig, han har haft det i 6 månader och inte fått någon. Tack ändå!

Edit: Såg din edit! haha! Yeah!

Är det nån mer som vill ha så pmá bara en emailadress!, så kommer det en inbjudan! :tummenupp

Last edited:
Har alltid 50st så fort man ger bort så tar det någon dag så är det 50 igen... snart uppe i 3gb :D

Det var värst, har ni så många!?
Ska ställa min vän mot väggen nu, han måste kunnat bjuda in mig?
Jag fick ju direkt 9 st när jag skaffa det!

Gillar gmail för övrigt fruktansvärt bra! Använder ju outlook som vanligt eftersom de finns POP stöd. Alla mail som skickas eller tas emot arkiveras direkt...
Bästa backupen någonsin hehe!

Stjärnstopp! Och spegel.

Gmail e bra, erbjuder en att skicka större filer än tex hotmail. Finns det fler bra mailhostar?

chrilla skrev:
Stjärnstopp! Och spegel.

Gmail e bra, erbjuder en att skicka större filer än tex hotmail. Finns det fler bra mailhostar?
Vet inte om det finns några som är bättre? Har suttit och stenhårt testat det ikväll, gillar Väldigt mycket att det samlar upp alla konversationer och arkiverar och sätter labels på dem osv... Mycket bra system! jaja...

Ne men någon annan bra vet jag inte?

tycker Gmail är oslagbart, inte hittat nått som kan matcha det. Bra märkligt att det är gratis bara, man skulle ju lätt kunna öppna flera hundra konton och fylla flrea terabite.

Gillar att de sammlar ihop konverstion, star-märkningen samt att man kan söka snabbt o lätt bland mailen, nått som inte gick på home iaf.

Har nog 7-9 olika adresser som alla tillslut vidarebefodras till mitt gmailkonto :)

Märkte nu en sak när jag läste genom lite FAQ på sidan...

Man kan ju bara skicka och ta emot mail upp till 10 mb. :( Riktigt dåligt ju...
Att tömma digitalkameran å skicka till en kompis som också har gmail funkar ju inte då, de var ju det jag hoppades så mycket på! :(

jaja, allt annat är så mycket bättre än alla andra mail konton jag prövat så jag är glad ändå! :)

Vad är Gmail?
Någonting man kan skicka ett par GB mail med eller?
För i så fall så skulle man ha användning för det, slippa ftp lägga upp lägga ner ladda hem ladda dit.

Qwerty skrev:
Vad är Gmail?
Någonting man kan skicka ett par GB mail med eller?
För i så fall så skulle man ha användning för det, slippa ftp lägga upp lägga ner ladda hem ladda dit.
Nej, tyvärr går det endast att skicka 10 mb åt gången. Men din inbox rymmer mail upp till 2,6 GB.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8