Glidskena för kedja zx9r -95

kawagalning

Jag tror att han är här..
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
zx9r -95
Heh hej
Har en fråga.
skenan som ligger på svingen på överkant som kedjan ska ligga an mot. den är dålig dvs hålig på ett ställe... Vet någon om man måste bort med svingen för att kunna byta den... vill inte göra det ser svårt ut. Vet någon om det finns en ersättare som inte är lika svår att få på. Isånna fall rycker man ju bara bort den gamla och sätter dit den nya som då förhoppningsvis inte går runt axeln på svingen som går igenom shassit....Så man slipper lös med svingjävuln.......Har någon en haynes mekbok till denna knarr så sälj den till mig...... :fakta

kawagalning skrev:
Heh hej
Har en fråga.
skenan som ligger på svingen på överkant som kedjan ska ligga an mot. den är dålig dvs hålig på ett ställe... Vet någon om man måste bort med svingen för att kunna byta den... vill inte göra det ser svårt ut. Vet någon om det finns en ersättare som inte är lika svår att få på. Isånna fall rycker man ju bara bort den gamla och sätter dit den nya som då förhoppningsvis inte går runt axeln på svingen som går igenom shassit....Så man slipper lös med svingjävuln.......Har någon en haynes mekbok till denna knarr så sälj den till mig...... :fakta

Kolla med Mattsson på sporthoj eller på www.wcx.nu Han har nog sin bok kvar som du kan få köpa av han. Mvh Raset

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!