Glidskena för kedja zx9r -95

kawagalning

Jag tror att han är här..
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
zx9r -95
Heh hej
Har en fråga.
skenan som ligger på svingen på överkant som kedjan ska ligga an mot. den är dålig dvs hålig på ett ställe... Vet någon om man måste bort med svingen för att kunna byta den... vill inte göra det ser svårt ut. Vet någon om det finns en ersättare som inte är lika svår att få på. Isånna fall rycker man ju bara bort den gamla och sätter dit den nya som då förhoppningsvis inte går runt axeln på svingen som går igenom shassit....Så man slipper lös med svingjävuln.......Har någon en haynes mekbok till denna knarr så sälj den till mig...... :fakta

kawagalning skrev:
Heh hej
Har en fråga.
skenan som ligger på svingen på överkant som kedjan ska ligga an mot. den är dålig dvs hålig på ett ställe... Vet någon om man måste bort med svingen för att kunna byta den... vill inte göra det ser svårt ut. Vet någon om det finns en ersättare som inte är lika svår att få på. Isånna fall rycker man ju bara bort den gamla och sätter dit den nya som då förhoppningsvis inte går runt axeln på svingen som går igenom shassit....Så man slipper lös med svingjävuln.......Har någon en haynes mekbok till denna knarr så sälj den till mig...... :fakta

Kolla med Mattsson på sporthoj eller på www.wcx.nu Han har nog sin bok kvar som du kan få köpa av han. Mvh Raset

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT