Glider ju nästan av! Hjälp!

Åhh, en sann trendfikare/poser har uttalat sig: "vaxat dynan"........ jag trodde jag var Gay med putsade ekrar.......

Ride on!!

btw, har du haft hojen utlånad eller köpt nytt skinnställ? A-stars??

ambulans skrev:
ja har själv vaxat dynan en gång... satan va hal den blev, hade inte kanten bakom ryggen vart där så hade ja nog flygit av :p
men efter en avfettning o tvätt så va de ok igen...
du kan ju prova allafall... de borde göra susen.. :tummenupp

Sitt på tanken med bena över styret... Då lär du inte glida av bakåt iallafall. Kanske lite småproblem med växlingarna dock :D

Vet vad du menar, kan vara ganska hal och då speciellt Gore Tex, skinn däremot är bättre. Troligen fint polerad sittdyna.

Tom Byron skrev:
Åhh, en sann trendfikare/poser har uttalat sig: "vaxat dynan"........ jag trodde jag var Gay med putsade ekrar.......

Ride on!!

btw, har du haft hojen utlånad eller köpt nytt skinnställ? A-stars??

Jepps.. har nytt Alpinestar för i år..
mitt gamla 80 tals ställ har nog gjort sitt nu , måste ju va moderiktigt klädd när man ska fika :rolleyes:

Den här polkagrisen råkar väl inte vara en rödvit R1:a? Har hört att de ska acca rätt rejält och då kanske det är fysikens lagar som säger att du åker bakåt..

Ja precis, skit i hojen...... bara man har rätt kostym så är det great!!! Vart blir första fikan då? I helgen redan?? Btw, vi har smygfikat några gånger på amusement, men när kommer utemöblerna :D

ambulans skrev:
Jepps.. har nytt Alpinestar för i år..
mitt gamla 80 tals ställ har nog gjort sitt nu , måste ju va moderiktigt klädd när man ska fika :rolleyes:

Nick skrev:
Köpte hoj för några dagar sedan och problemet är att jag håller på att glida av hojen när jag gasar iväg... har kört med både goretex och skinnställ och det är lika halt vilket som.
Kanske har förra ägarn smörjt sadeln med nån minkolja eller något... :confused:

Nån som har/haft samma problem som kan hjälpa till med förslag till hur jag ska få det mindre halkigt! :skrämd

kanske har varit en tjej som suttit å "dreglat" på den :D

Tom Byron skrev:
Ja precis, skit i hojen...... bara man har rätt kostym så är det great!!! Vart blir första fikan då? I helgen redan?? Btw, vi har smygfikat några gånger på amusement, men när kommer utemöblerna :D

ja de har ja me... :D fast de blev till att sitta inne... liiiiiiite kallt än så länge, men de kommer.. sitta på utemöblerna o sippa på en kaffe när chicksen går till o från skolan.. :cool:
Men i helgen ska de bli stooooooorm.. dom har ju lovat 25 sekundmeter, så jag tänker nog inte sticka ut näsan *brrrr*
de får bli en :öl hemma i stället...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...