Glidare:)

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Va ute o åkte runt i skövde idag. Träffa bara på glidare har nog aldrig träffat på så många glidare på en dag som jag jort idag... Vet att det fanns en tråd som jag tyvärr inte hitta igen som handla om glidare o att dom inte hälsar. Men idag jorde jag som så att jag bestämmde mig för att inte va den som lyfte på handen först. O till min förvånan så hälsa varende glidare på mig idag o jag vinka givetvis tillbaka :tummenupp

Omöjligt, glidarägare kör aldrig, dom köper bara glidare som en gubb-rebellgrej (enligt samma tråd)

Du borde ju ha mött horder av riktiga motorcyklister på riktiga sporthojar, för dom kör ju sååå mycket mer.

Men du har säkert många kåmpisar... För killarna på moppe vinkar väl oCkså? :arsele

Men du har säkert många kåmpisar... För killarna på moppe vinkar väl oCkså? :arsele

kan man väl säga att jag har till skillnad från dig. hellre massa moppe kompisar än sånna som du.Du behöver inte yttra dig om du inte har nåt trevligt o skriva.. jag har la inte vart otrevlig mot dig eller! det jag mena påt att det kanske va olika från stad till stad det där med glidare i o med det skrev jag SKÖVDE men antagligen e la du inte tillräkligt intelegent för att fatta det:huvet

kan man väl säga att jag har till skillnad från dig. hellre massa moppe kompisar än sånna som du.Du behöver inte yttra dig om du inte har nåt trevligt o skriva.. jag har la inte vart otrevlig mot dig eller! det jag mena påt att det kanske va olika från stad till stad det där med glidare i o med det skrev jag SKÖVDE men antagligen e la du inte tillräkligt intelegent för att fatta det:huvet

Blev du kränkt?

Lite ork på att ta åt sig av vad folk skriver på ett forum där folk till störst del är idioter.

Blev du kränkt?

Lite ork på att ta åt sig av vad folk skriver på ett forum där folk till störst del är idioter.

Jo jag vet:P men ibland e det lätt o va efterklok:huvet blev lite smått irriterad den här gången.. förstår inte varför folk orkar om man inte har nåt vettigt o skriva... jag försöker o hålla mig:tummenupp

Precis. Än mindre starta trådar.

låt mig friska upp ditt minne.. mitt svar till dig va lika nedlåtande som ditt första inlägg. varav du svara med:

nu handla inte mitt inlägg om vad jag har för mc eller vad jag har för vänner.. utan om glidare. sen om det va mer ett skämt från din sida o skriva så som första inlägg så kanske du ska vara lite tydligare med det nästa gång. Vi e ju trots allt inte vänner o jag kan inte veta hur din humor är! men om jag fattat fel så ber jag om ursäkt för det.no hard felings! :krama

popcorn.jpg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...