Glassigt värre?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Ibland har man fan ett underbart arbete. :)

..men som kontrast kan jag säga att jag nyss spenderade en halvtimme i ett urinstinkande trapphus med blod utsmetat på väggarna. Då lär man sig snabbt hur man öppnar ett dörrvred med baksidan på en ficklampa. :zpy
 

Bifogat

  • liten.jpg
    liten.jpg
    29.9 KB · Visningar: 403
Är du magnetisk? Det sitter en massa järn överallt på dig. :confused:
 
Goines skrev:
Ibland har man fan ett underbart arbete. :)

..men som kontrast kan jag säga att jag nyss spenderade en halvtimme i ett urinstinkande trapphus med blod utsmetat på väggarna. Då lär man sig snabbt hur man öppnar ett dörrvred med baksidan på en ficklampa. :zpy

Monterar du sändare för Europolitan?
 
Näe, jag monterar inte sändare åt Europolitan men jag jobbar åt Vodafone. ;)

Näe, men jag såg södra Spanien.
 
Goines skrev:
Näe, jag monterar inte sändare åt Europolitan men jag jobbar åt Vodafone. ;)

Näe, men jag såg södra Spanien.

Fy fan vad jag hatar Vodafone. :mad:
Ni lurade mig på 5 månader utan telefon. Det var rätt kasst. När jag ÄNTLIGEN fick min mobil var det fel men dock en bättre enligt mig samt att jag heller inte fick mitt GSM-kort. Det tog 2 månader till. :mad:

Jaja, jag vet hur det funkar iaf.

750RR
har fortfarande inte fått mina pengar för min volvo som brann i JULI förra året o jag snackar med försäkringsbolaget hela tiden. Känns som om det e dags för PLUS nu snart.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top