Glassbil rånad

• Thread starter Thread starter MHK
  • Start date Start date

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Saxat ur aftonbladet

-------

Glassbil rånad söder om Stockholm
Två knivbeväpnade män rånade en glassbil i Alby söder om Stockholm vid 19-tiden på torsdagskvällen.

Chauffören chockades vid rånet, men fick inga fysiska skador. Rånarna var enligt TT i 20-årsåldern och bar jackor med uppfällda huvor som delvis täckte deras ansikten.

Enligt Stockholms-polisens länskommunikationscentral är det oklart om rånarna fick med sig något byte.

-------

Har för mig att "maverick_750rr" kör glassbil... Var det han som körde denna gång?

Smart killar att råna en glassbil... vilka nötter! :kocko

MHK skrev:
Saxat ur atfonbladet

-------

Glassbil rånad söder om Stockholm
Två knivbeväpnade män rånade en glassbil i Alby söder om Stockholm vid 19-tiden på torsdagskvällen.

Chauffören chockades vid rånet, men fick inga fysiska skador. Rånarna var enligt TT i 20-årsåldern och bar jackor med uppfällda huvor som delvis täckte deras ansikten.

Enligt Stockholms-polisens länskommunikationscentral är det oklart om rånarna fick med sig något byte.

-------

Har för mig att "maverick_750rr" kör glassbil... Var det han som körde denna gång?

Smart killar att råna en glassbil... vilka nötter! :kocko

Hadde Mavve kört den glassbilen, så hade det stått i tidningen:

2 rånare tvångsmatade med glass vid rånförsök mot glassbil :crash

Vafan blir det... samma som när några puckon rånade en buss i hagfors med hjälp av en yxa :eek:

Bytet blev nog.
Stora, fetta & läckra båtar.

Värde = ett par kronor.

Finns rätt mkt dineros i glassbilarna mot turslutet...Fast allt förutom växelpengarna ligger i en såndär säkerhetsbox. Alby föresten....skulle krävt dubbel lön minst om jag skulle kört glass där! :crash

Nisse Järnet skrev:
Finns rätt mkt dineros i glassbilarna mot turslutet...Fast allt förutom växelpengarna ligger i en såndär säkerhetsbox. Alby föresten....skulle krävt dubbel lön minst om jag skulle kört glass där! :crash

Jag skulle ställt upp gratis! Tänk bara så många brudar med Burka det lär finnas där :crash :slicka

Får nog säga att solen sken lite svagare på min himmel sedan dom tagit bort Tip Top! Enligt min åsikt den bästa genom tiderna!

Re: Re: Glassbil rånad

Mattiaz skrev:
Hadde Mavve kört den glassbilen, så hade det stått i tidningen:

2 rånare tvångsmatade med glass vid rånförsök mot glassbil :crash
:rock :lol

Råna glassbilen, varför har inte jag tänkt på de??

Mavve kör för bi och ring nästa gång du är i närheten, så säger vi bara att du blev rånad på 50kg glass på björka! sen e det glassfest hos mig :hej

Re: Re: Re: Glassbil rånad

kajlyl skrev:
:rock :lol

Råna glassbilen, varför har inte jag tänkt på de??

Mavve kör för bi och ring nästa gång du är i närheten, så säger vi bara att du blev rånad på 50kg glass på björka! sen e det glassfest hos mig :hej

Om han kör för bi så borde du la kunna råna honom på honung!
/F. :D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...