Glass och MC, Borlänge 9/4

gurra2fast skrev:
Stämmer bra det!!

Ja vi hade nån gammelblade efter oss en liten stund tror jag men han svängde av sen...

Okej!
Vart knappt nå åksugen alls.... :D
Hade tänkt ta en tur i morgon om vädret tillåter. Har ju varit så kallt denna veckan :gnissla
Men får väl se vilken tid, ska ju på Harrys (på klabbe) i kväll så man kanske är lite seg i morrn :fyllisar

Fan, jag har köpt ny hoj för en vecka sen, och inte kunnat köra för jag är SJUK.
Hur kul är det?

Så länge man inte är dödssjuk kan man väl köra :D

Någon som ska ut och åka i helgen nu då, lördag, söndag?

duckie skrev:
Fan, jag har köpt ny hoj för en vecka sen, och inte kunnat köra för jag är SJUK.
Hur kul är det?

Grattis till en ny hoj iaf!

Jag kör gärna lite i helgen. Fast nu så ska jag ut i garaget och montera ihop framgaffeln igen, med nya packboxar i. Sen så tänkte jag dra in till falun och öva lite på att tvärnita, om det är grusfritt på banan där.
Köra lite i morrn kanske?

Jag jobbar idag, men kan tänka mig att åka i morgon eventuellt. Håll koll på tråden i morgon fm - och skriv här om nån tänker åka. Förslag på mötesplatser tider etc. :-)

Jag är med om det inte blir för snabbt tempo! Man åker ju motard nu...

Mvh Marcus

Kanon, jag LÄÄR väl vara lite social med tjejen idag, hihi, men Gurra jobbar ju ändå så, i morgon är vi båda available om man säger så. Klart vi ska åka en sväng då! :tummenupp

Har just gjort mit livs mecktabbe, när det enda som återstod att göra var att skruva fast bulten som håller framhjulet hittade jag en liten sak på som låg bland en massa skruvar och verktyg. Den saken ska sitta längst in dämparen. Bara att göra om.... :huvet :huvet :huvet

Men imorrn kommer jag! Undrar om man skulle skriva någe i falutråden så att myspinnen inte känner sig mobbad... :tungan

Jag kommer troligtvis. Hänger med en bit om färden går i "rätt" riktning, för jag har en del ärenden att göra under dagen.

SOOOOOL idag för tusan! :-)

13 kan jag vara i blg inga problem tror jag. 1230 i falun funkar lika bra :)
Det beror ju på vart ni vill åka.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...