Glasfiber och Polyester

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Ursäkta, googlade runt lite men hittade inget eller också är det jag som är dum... Och nu när jag skrev det så kommer skitmånga hitta det och länka men ändå. Är det någon som vet hur hög temp polyester tål? Innan det smälter eller förstörs(deformeras)?

Om det inte är någon här som vet kan någon vara vänlig att ställa frågan i teknik och mekhörnan, Det vore snällt. :Bugar

de kanske står på burken :va kan gå ut å kolla imorn då jag vaknar, har ingen ork just nu :rolleyes:

zpeppy skrev:
Och varför har du blivit bananad herr Lundgren...:D
En tråd på mc-relaterade diskussioner spårade ur nått så in i helvete också var ju jag skaparen så jag fick smällen, speciellt eftersom 125:a åkare skall hålla sig i 125:a forumet. :huvet :huvet :huvet :4skrika :4skrika :huvet :argpådato

Lundgren skrev:
En tråd på mc-relaterade diskussioner spårade ur nått så in i helvete också var ju jag skaparen så jag fick smällen, speciellt eftersom 125:a åkare skall hålla sig i 125:a forumet. :huvet :huvet :huvet :4skrika :4skrika :huvet :argpådato
ha! :rolleyes: välkommen in i klubben :tungan :tummenupp

Långa farbron skrev:
-Tack för hjälpen LF.

Så lite så.
Sorry Långa farbron. :pannkyss Tack så mycket, men är det helt säkert för jag fick uppgifter från annat håll att den skulle klara 250 grader. Men tack iaf. Vet ju inte vilket som är helt korrekt men men. man kommer ingen vart om man inte testar.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...