Är sedan i förmiddags, mycket stolt ägare av en svart 1000rr -06a. 59mil körda sedan i förmiddags och måste säga att jag är lite mör i baken, men så jävla lycklig. Förälskad, kär, galen, hög, fan kan göra listan hur lång som helt.
Baby, I'm home
Syns på vägarna!
Baby, I'm home
Syns på vägarna!
