Gladast i hela världen, lätt

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Är sedan i förmiddags, mycket stolt ägare av en svart 1000rr -06a. 59mil körda sedan i förmiddags och måste säga att jag är lite mör i baken, men så jävla lycklig. Förälskad, kär, galen, hög, fan kan göra listan hur lång som helt.
Baby, I'm home :tuttar

Syns på vägarna!
 
Macaper skrev:
2464716 Är sedan i förmiddags, mycket stolt ägare av en svart 1000rr -06a. 59mil körda sedan i förmiddags och måste säga att jag är lite mör i baken, men så jävla lycklig. Förälskad, kär, galen, hög, fan kan göra listan hur lång som helt.
Baby, I'm home :tuttar

Syns på vägarna!
Det är väl lite den känslan man jagar när man byter cykel...
Grattis:tummenupp
 
Hade en VFR 06a, gillade den, vara bara att jag tyckte det saknades något, så kändes naturligt att ta honda. Dessutom så var det den hoj med billigast försäkring för mig, samt att jag tycker den är sjukt snygg.

Sedan så klart allt med körställning, känsla osv, men det är ju en annan sak :)
 
Var det du vi såg på Glötaplatsen med citycammo byxor idag?
Vi var ett gäng motardsnubbar där.
 
Härligt :tummenupp

Håll dig på hjulen, åtminstånde ett av dom :D
 
Macaper skrev:
2464801 Hade en VFR 06a, gillade den, vara bara att jag tyckte det saknades något, så kändes naturligt att ta honda. Dessutom så var det den hoj med billigast försäkring för mig, samt att jag tycker den är sjukt snygg.

Sedan så klart allt med körställning, känsla osv, men det är ju en annan sak :)

Vad snackar vi för premie??
 
Macaper skrev:
2464716 Är sedan i förmiddags, mycket stolt ägare av en svart 1000rr -06a. 59mil körda sedan i förmiddags och måste säga att jag är lite mör i baken, men så jävla lycklig. Förälskad, kär, galen, hög, fan kan göra listan hur lång som helt.
Baby, I'm home :tuttar

Syns på vägarna!

Vill med ha en sådan:näsblod

Blir min nästa hoj förmodligen:yoparty
 
Küngen skrev:
2464819 Var det du vi såg på Glötaplatsen med citycammo byxor idag?
Vi var ett gäng motardsnubbar där.

Si :)

Quattro skrev:
2464859 Vad snackar vi för premie??

Hondas märkes, så 18.6, fast 25k i vagnskadesjälvrisk, ska byta till TG, så fort jag har samlat ihop lite bonus
 
Last edited:
Macaper skrev:
2464716 Är sedan i förmiddags, mycket stolt ägare av en svart 1000rr -06a. 59mil körda sedan i förmiddags och måste säga att jag är lite mör i baken, men så jävla lycklig. Förälskad, kär, galen, hög, fan kan göra listan hur lång som helt.
Baby, I'm home :tuttar

Syns på vägarna!
Mad all säkerhet....vill oxå ha en...honda=tokkvalité......bra köp....vågar man fråga vad den bellade?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top