Glad Midsommar

Miss_Orchidee skrev:
Ja ska tänka på dig när ja står där och steker hamburgare mellan 19.00 - 05.30 :3freak Gud vad jag hatar att jobba ibland :(

Glad midsommar på er andra, ta det lungt med Sillen nu ;)

Jag ska komma o köpa korv av dig inatt om du blir gladare :) Jag har iaf jobbat klart nu, har t.o.m. hunnit åka lite hoj men nu ska det ölas.

Miss_Orchidee skrev:
Ja ska tänka på dig när ja står där och steker hamburgare mellan 19.00 - 05.30 :3freak Gud vad jag hatar att jobba ibland :(

Glad midsommar på er andra, ta det lungt med Sillen nu ;)

Nu har vi drokket go öl, Aalborg, JD & Dr Special samt ätit fisk (sk sill) och grillater gris (som e döjater). Var det ngt tryck på din makkdonalds?

Coola Ola skrev:
Jag ska komma o köpa korv av dig inatt om du blir gladare :) Jag har iaf jobbat klart nu, har t.o.m. hunnit åka lite hoj men nu ska det ölas.

Fan, jag glömde köpa korv och jag var ju t.o.m. hungrig :(

tack för en trevlig midsommar skrutt o alla andra som var där :)
lägger upp lite kort ikväll när jag har gjort dom mindre,dom som vill ha stora kort får PMa sin mail så skickar jag :tummenupp

edit: hinner inte göra dom mindre nu,ni får ta orginalen på mail dom som vill :tummenupp

Last edited:
glad midsommar på alla er.. Åker till kreta om ett par timmar och blir borta två veckor. ska hyra en vespa och bara gliida :fyllisar

Skorpan skrev:
lägger upp lite kort ikväll när jag har gjort dom mindre,dom som vill ha stora kort får PMa sin mail så skickar jag :tummenupp

Tack själv! Festen blev kanon precis som de flesta deltagarna.. :fyllisar

Underbar uppvisning med minimoton! :tummenupp Grannfrun tackar för åkturen!

Ett tack även till de tappra krigare som orkade dra igång på lördagen. Blev minst lika bra röj då. Nu är det definitivt tomt i barskåpet och partybelysningen är nerplockad. :D Men som Mookie säger: Festen tar aldrig slut, den bara tappar farten emellanåt.

Hoppas alla ni andra därute också haft en festlig midsommar och att vi syns vid nästa tillfälle som dansskorna plockas fram!

Skorpan skrev:

De genomgår väl viss censur innan hoppas jag :hoppskrat

Får väl scanna mina när jag framkallat dem eftersom jag inte innehar någon digitalkamera, men det blev nog typ ca 60 bilder som även innefattar festenkvällen på lördagen.

Hälsa Linda och tacka henne för den trevliga diskussionen/faktaframtagandet som vi ägnade oss åt under kvällen :D
Diskussionen levde vidare under lördagskvällen/natten...

Skrutten skrev:
Festen blev kanon precis som de flesta deltagarna.. :fyllisar

Ett tack även till de tappra krigare som orkade dra igång på lördagen. Blev minst lika bra röj då. Men som Mookie säger: Festen tar aldrig slut, den bara tappar farten emellanåt.

Jo, man vart ju inte så kaxig när man vaknade på lördagen, men kolestolfrukosten gjorde susen - bra jobbat grabbar! :tummenupp

Liksom pannkaksfrukosten idag gjorde susen så att badkrukan (jag) tog ett dopp i det blöta och kalla havet, brrr...

Har idag skrattat gott åt videoklippen från lördagskvällens uppvisning. Ni är verkligen ena riktiga superstars :hihi

Skrutten - tur att du har förstående grannar :D
Pensionat Skrutten är verkligen 5-stjärnigt !!

Back