Glad midsommar!!

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Glad Midsommar på er alla! Hoppas ni alla kör med insidan av skallen idag, så man slipper läsa trådar som får en att gråta. Ha en underbar dag med mye solsken och värme!

Sprätter korken på en Tullamore och förlitar mig på att kärringa kör idag om jag måste iväg någonstans. :)

Snart kommer regnet till västkusten :tummenupp

Nu blir det snart sill å nubbe, kommer nog att somna vid en stubbe. Glad midsommar!

Glad midsommar på er alla!
På öjn skiner solen!

/ Rauken

Trevlig midsommar på er alla!! skål!! :fyllisar

Glad midsommar på er! Idag får hojen vila. Smuttar på en Lagavulin 16 årig och tittar på när min dotter leker ;)

Glad Midsommar till alla SH:are här i Örebro skiner solen å ska göra så hela dagen, ha det gött för det ska jag ha. :tummenupp

GO MIDSOMMAR :tummenupp Inte en droppe här än men nu ska jag ju ge mig iväg så nu kommer det väl. Vilken suvären dag det vart hitills, upp kl 06:00 och 4 timmar på mc:n:banana:banana:banana
Dags att ge sig ut i The real world, sätter en hundring på att jag inte kan köra imorrn :fyllisar

Glad midsommar på er! För mig blev det 21 mil idag utan större incidenter, jag råkade dock villa mig ut på en grusväg och smög runt i 30-50 km/h och trots det gled jag runt som fan på det lösa gruset. När jag med tungspetsen i mungipan gör mitt bästa för att hålla hojen upprätt blir jag omblåst av en äventyrshoj som spettade på rejält. Respekt!

Glad midsommar :yoparty

Lite sent men det skiter jag i! Glad midsommar på er gubbar! Men drick fan inte och sen kör hoj bara! Trevlig fortsättning nu fortsätter festen :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra