Biturbo
Min går i etthundra!
Här firas ingen midsommar så det blir till att jobba.. Fast jag har funderingar på att ska klä en palm å lära mexarna att dansa å sjunga små grodorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När vi firade Midsommar i Washington 1977 eller -78 så fick vi oväntat besök av en hel drös poliser med blinkande lampor och högljudda sirener.Biturbo skrev:2254979Här firas ingen midsommar så det blir till att jobba.. Fast jag har funderingar på att ska klä en palm å lära mexarna att dansa å sjunga små grodorna.
N.Blomqvist skrev:2255771När vi firade Midsommar i Washington 1977 eller -78 så fick vi oväntat besök av en hel drös poliser med blinkande lampor och högljudda sirener.
-Det var flera personer som ringt in till polisen med andan i halsen och berättat att det minsann var ett gäng skumma typer som klädde ett kors med brännbart material och sedan reste upp det i parken.![]()
Poliskonstaplarna som kom dit var helt övertygade om att dom kommit precis i tid för att förhindra en korsbränning och förväntade sig att möta ett gäng fanatiker iklädda stjärngossemunderingar med röda kors på.![]()
Gissa om vi garvade oss harmynta?![]()
pogo skrev:2256121suck, jag har tappat suget totalt.
Ska snart iväg, måste bara packa allt...
Sen åker vi till smögen till en svindyr camping, sätter upp ett tält i regnet och blåsten och blir fulla. Sen vaknar jag med huvudvärk, ryggont och fladdrande tält som gör att jag inte kan fortsätta sova...
Därefter ska man försöka återställa sig så gott det går, utan dusch, och börja supa igen för att ännu en gång vakna upp på samma jävla sätt.
Fattar inte alls varför jag sa att jag ville med, nu är det dock för sent för att ändra sig! bläää...
Samma här, idag är det väldigt oplanerat. Det enda som är klart är att det blir grillning på kvällen, annars är det öppet. Så nu slipper man all prestationsångest över att man måste ha det roligt, ungefär som på nyårsafton. Ju mindre planering desto trevligare blir det har vi kommit fram till.duckie skrev:2256163Jag tror inte du är ensam om detta.
Det är synd att allt är så väderbereonde i Sverige - en campingtur kan vara himmelriket likväl som helveteselden just beroende på .. vädret.
Av denna anledning har jag vägrat planera/besluta något om denna dag, så nu sitter jag hemma framför datorn och dricker kaffe och bidar min tid.
Waldemar skrev:2256146Glad midsommar på er!
Själv så ska jag inte fira i år, har ingen lust alls. Får bli film och kaffe...och om vädret tillåter lite senare, en långtur på hojen.
Sp3 skrev:2256584Kan inte annat än hålla med, dunkande baksmälla imorrn ligger långt ner på önskelistan. sen att vädret är piss hjälper ju inte heller, nej det blir nog till att åka till garaget och fortsätta bygga på hojen
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |